Κυριακή, Σεπτεμβρίου 07, 2008

Open, O' Simsim.

Η παρέα από το blog "Για τα μάτια της Χουακίνα" μου παρέδωσε ένα λυχνάρι. Μου είπαν να το μεταχειριστώ κατάλληλα, όπως έχω μάθει μέσα από τα παραμύθια, και όταν εμφανιστεί το genie να κάνω τρεις ευχές.466px-Ali-Baba

Μία ευχή για μένα...

Μία για κάποιον άλλον ή κάποια άλλη...

Μία για τον ή την εχθρό μου...

 

Έτσι κι έκανα...

Τι; Πρέπει να πω τις ευχές μου;

Ουφ... Καλά... Αφού πρέπει...

Για μένα...

...να είμαι καλά και να αποκτήσω όσο πιο γρήγορα γίνεται σταθερή βάση. Με κούρασαν οι μετακινήσεις κι ακόμη δεν έχω δει τα χειρότερα.

Για τον άλλον και την άλλη...

...να είναι καλά και να έχει λόγους να χαμογελάει.

Για τον εχθρό μου...

...να είναι καλά.

Με τη σειρά μου, θα παραδώσω το λυχνάρι στους απατεώνες, στην akanonisti, στον spy, στην Πηνελόπη Τ., στη Wilma, στον mahler76 και σε όποιον ακόμη μου το ζητήσει!

Ένα μόνο είναι το λυχνάρι, αλλά το genie πραγματοποιεί τις τρεις ευχές σε καθε έναν που θα καταφέρει να το βγάλει από εκεί μέσα.

final_effect

28 σχόλια:

mahler76 είπε...

Σε κούρασαν οι μετακινήσεις? Μα έχεις ακόμη μέλλον σε αυτό το θέμα...

Φυσικά και θα ανταποκριθώ στην πρόσκληση γιατρέ μου. Καλή σου μέρα.

aKanonisti είπε...

Καλημέραααααα
Πολύ γρήγορα σε κούρασαν οι μετακινήσεις ωρε!!!
Οπου γη πατρίς λένε... και είναι ωραία!!!!!
Προσπάθησε να το διασκεδάσεις... όσο κρατάει...
Μετά.. θα παρακαλάς... να μετακινηθείς..και δεν θα μπορείς....

Υ.Γ. Διάβασες ωρε σήμερα?? Εχω αγχωθεί....

ProFyLaKtiKo είπε...

σε βρίσκω πολύ large με τους εχθρούς σου!

καλημέρα, καλή κυριακή!

Ανώνυμος είπε...

τυχαία είδα πως ακόμα παίζεται αυτό το παιχνίδι..όταν μου ήρθε η ιδέα να το ξεκινήσω, είχα στο μυαλό μου τα παιδικά τα παραμύθια,που μου τη δίνουν γιατί πάντα έχουν αίσιο τέλος.γι αυτό και πρόσθεσα την ευχή στον εχθρό..να παρατηρήσω πως η δεύτερη ευχή απευθύνεται σε κάποιον που αγαπάς..αλλά κάπου χάθηκε το ακριβές,χέρι με χέρι στο διαδίκτυο..καλή σου μέρα,να είσαι καλά :)

Antoine είπε...

Αμαν, βρε, Brainwaves... ούτε μια κατάρα για τον εχθρό! Μα ούτε μία!

Τέλος πάντων... μη νομίζεις ότι θα μας ξεγελάσεις με το αγγελικό πρόσωπο που θέλεις να προβάλεις!

Λοιπόν, λοιπόν... επειδή σύντομα θα είσαι πάλι με μια βαλίτσα στο χέρι, μήπως δεν έπρεπε να χαραμίσεις τη δική σου ευχή;

Χαιρετώ και ευχαριστούμε για την ανταπόκριση!

brainwaves είπε...

@mahler76
Ε, ξέρεις τώρα... Ευχή στην ευχή όλο και κάτι θα γίνει!!!

@akanonisti
Θα ξανακάνουμε την ίδια συζήτηση έπειτα από δύο μήνες που ίσως να έχω αποκτήσει διαφορετική εικόνα. Προς το παρόν, επιθυμία μου είναι να μένω κάπου σταθερά! Στην Αθήνα κατά προτίμηση!
Ε, δε διάβασα ντε ακόμη σήμερα... Τώρα ξύπνησααα!!!

brainwaves είπε...

@profylaktiko
Όχι large, απλά ουδέτερο.
Καλή Κυριακή, σωστά τα λες! Βραχυπρόθεσμοι στόχοι!

@nana**
A, έτσι λοιπόν! Εσύ είσαι η αιτία του "κακού"!!
Είδες, κι εγώ εικόνες από παραμύθια σκέφτηκα για την καλλιτεχνική επιμέλεια της ανάρτησης!
Η διαφορά είναι ότι εμένα μου αρέσουν οι ευχάριστες καταλήξεις!!

brainwaves είπε...

@antoine
Υπάρχει κάτι περισσότερο οδυνηρό από την αδιαφορία;
Για τον εχθρό αδιαφορώ. Δε θέλω εκδικήσεις και τέτοια πράγματα... Δε με ενδιαφέρουν...
Δε χαράμισα την ευχή. Μπορεί το genie να τα κάνει όλα πιο γρήγορα!!

tovenito είπε...

πολύ γενναιόδωρη η ευχή προς τον εχθρό!!
αυτό το λυχνάρι το θέλω! μία ευχή μόνο θα έκανα..

Aviator είπε...

Αχ αυτές οι μετακινήσεις..

brainwaves είπε...

@tovene592
Πάρε κι εσύ το λυχνάρι tovene!
Και αποκάλυψέ μας την ευχή σου!!

@aviator
Εσύ είσαι ιπτάμενος, τι ανάγκη έχεις;!

jimanant είπε...

Η δεύτερη σου ευχή μου άρεσε.
Όσο για τις μετακινήσει συμφωνώ ότι είναι πολλές. Που και που χρειάζονται, βέβαια με σκοπό να σταματήσουν κάποια στιγμή στην Αθήνα.

brainwaves είπε...

@jimanant
Η δεύτερη μου ευχή σε περιλαμβάνει, καθώς δεν εμπίπτεις στην κατηγορία της τρίτης ευχής!!

Να είναι σύντομη η στιγμή μόνο...

Spy είπε...

Γιατρέ μου, σας ευχαριστώ τα μάλλα για την πρόσκληση, αλλά όπως έχω εξηγήσει και παλαιότερα για προσωπικούς μου λόγους δεν παίζω blogοπαίχνιδα.
Σας ευχαριστώ πολύ πάντως.
Ειλικρινά.

brainwaves είπε...

@spy
Δεν πειράζει κατάσκοπε!! Χρησιμοποιείστε το λυχνάρι στο σπίτι σας!!
Οι ευχές θα πιάσουν και πάλι!

Helena είπε...

Σου εύχομαι, λοιπον, να βρείς το λιμάνι σου (με οποια έννοια εσυ θέλεις :-ΡΡΡΡΡΡΡ ) Μα είσαι τοσο μεγαλόψυχος... ούτε μία κατάρα ?? ούτε ΜΙΑ ??? Η αλήθεια είναι οτι οι γυναίκες είναι λίιιιγο εκδικητικές...



-------Φιλάκια!!!!!!!!------------

the boy with the arab strap είπε...

πρεπει να τις πιστεψεις τις ευχες , οσο για την τριτη ειναι και η καλυτερη .

Από μικρό κι από τρελό είπε...

θέλω κ τις τρείς ευχές για μέναααα!!!

Είμαι άπλειστη???


Νταξει.. άντε.. τις 2 μόνο!!!!!!



ΜΜΜΜααακιαααα!!!

brainwaves είπε...

@helena
Σ' ευχαριστώ helena για τη δισυπόστατη ευχή σου! Και τις δύο πτυχές τις χρειάζομαι...
Τα φιλιά μου!!

@κρασί και νερό στα όνειρά μας
Η δύναμη της θέλησης και το πείσμα καταφέρνουν και τους πιο δύσκολους στόχους! Συμφωνώ!

@από μικρό κι από τρελό
Η δεύτερη ευχή σου ανήκει δικαιωματικά! Επιπλέον, θα σου δώσω κι εσένα το λυχνάρι για να φτιάξεις τρεις δικές σου στα μέτρα σου!! Ευχαριστημένη;
Φιλιάαα!

hourglass είπε...

Χαίρομαι που δεν εύχεσαι κάτι άσχημο για τους εχθρούς σου, η μεγαλοψυχία είναι πάντα δύσκολη να κατακτηθεί.

Εύχομαι πάντως να κατακτήσεις τη σταθερότητα που επιθυμείς, η επιστήμη μας δυστυχώς μας βάζει πολλά εμπόδια σε αυτόν τον τομέα...

brainwaves είπε...

@hourglass
Έτσι είναι συνάδελφε. Όταν διαλέγαμε το επάγγελμα ταυτόχρονα διαλέγαμε και όλες αυτές τις δυσκολίες.
Καθώς όμως είμαστε δέσμιοι των επιλογών μας, δεν έχουμε παρά να τις μετατρέψουμε σε εμπειρίες και να απομιζήσουμε ό,τι καλό έχουν να μας δώσουν.

kyzikos είπε...

σου εύχομαι και γω ν'αποκτήσεις μία σταθερή βάση.

brainwaves είπε...

Να 'σαι καλά kyzikos. Ευχή στην ευχή, κάτι θα γίνει, θα το δεις!
xxx

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Όλο παιχνιδάκια είσαι

brainwaves είπε...

Είμαι παιχνιδιάρικο αγόρι.

brainwaves είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
PN είπε...

Αυτό το τζίνι πολλές βόλτες στα blogs έχει κάνει!!!! Χαχαχαχα!!!!

Σε βρίσκω και εγώ πολύ large με τους εχθρού σου!!!

brainwaves είπε...

Είναι αλανιάρικο τζίνι!!!
χαχαχαχα