Παρασκευή, Μαΐου 02, 2008

Καλή μας αρχή...

Ξημερώνει Παρασκευή, 2 Μαΐου 2008. Γενικό Νοσοκομείο Λαμίας. Δεύτερος όροφος. Κοιτώνας νούμερο 11. Μία ακόμη βαρετή εφημερία αποπνέει…

Είναι φορές που κάνω σκέψεις και θέλω να τις γράψω κάπου, να τις μοιραστώ, να ακούσω αντίλογο… Συχνά καταλήγουν στριμωγμένες σε κάποιο τετράδιο που τυχαία βρέθηκε μπροστά μου και που θα ανοίξω ξανά έπειτα από χρόνια ή και ποτέ. Άλλες φορές διακόπτονται τη στιγμή που ανοίγω την κουρτίνα του μπάνιου και διαπιστώνω πόσο κρύο έχει εκεί έξω… Το ίδιο άδοξο τέλος μπορεί να έχουν αν κάπου ανάμεσα στον ειρμό μου ακουστεί ο γνώριμος ήχος που έχω επιλέξει για ringtone!

Με το κίνητρο της διάδρασης, έφτιαξα σήμερα το ιστολόγιό μου. Για να καταθέτω και να καταθέτεις σκέψεις. Που δε θα στριμώχνονται. Θα αναπνέουν. Θα μεγαλώνουν. Θα μας κάνουν καλύτερους…

Για να δούμε…
Καλή αρχή “brainwaves”!

13 σχόλια:

Unknown είπε...

kali arxi...poli kalo...xeromai gia logous pou exo sto diko mou mialo kai se antithesi me to istologio sou de thelo na moirasto.
xeromai pantos!

oblivion είπε...

Καλή διαδρομή και καλή διάδραση εύχομαι.. κάθε αρχή και δύσκολη λένε αλλά φαίνεσαι ορεξάτος και είναι καλό αυτό! καλησπέρα καλησπέρα!

mahler76 είπε...

Καλή αρχή Δόκτορ και ελπίζουμε να σε έχουμε συνοδοιπόρο μας στο e-ταξιδάκι μας αυτό. Καλή σου μέρα.

Από ότι βλέπω από το προφίλ σου είσαι και "κοντοχωριανός" μου.

brainwaves είπε...

Ευχαριστώ σας που μ' ακολουθείτε στο ταξίδι μου...

Είμαι σίγουρος ότι θα περάσουμε όμορφα! Θα έχω γλυκά, παγωτά, ποτά και πολλές εκπλήξεις!

Καλή μας διάδραση...

to mahler76:
Προς Βατικανό με πήγε το δικό σου προφίλ. Εγώ, πάλι, Κορυδαλλιώτης είμαι! :-)

mahler76 είπε...

Εγώ είμαι Νικαιώτης.
Απλά έψαχνα ένα κουλό μέρος να βάλω και έβαλα Βατικανό (με διάθεση αστεϊσμού το λέω αυτό, δεν έχω πρόβλημα με την Καθολική εκκλησία μην παρεξηγηθώ).

oblivion είπε...

mahler76 και να είχες πρόβλημα με την Καθολική Εκκλησία δε νομίζω ότι θα σε παρεξηγούσε κανείς, με δεδομένες συντηριτικές θέσεις της σχετικά με αμβλώσεις, προγαμιαίες σχέσεις, ομοφυλοφιλία, κλπ..

brainwaves είπε...

to mahler76:
Ε, τότε είσαι κοντοχωριανός με το σπαθί σου! :-)
Νίκαια πήγα λύκειο... ;-)

to oblivion:
Η δική μας Εκκλησία δεν πάει πίσω... Ειδικά ορισμένες «φωνές» της. Ευτυχώς, αποκτήσαμε φωτισμένο και ανοιχτόμυαλο Αρχιεπίσκοπο... Ωστόσο, τι να σου κάνει ένας και μόνος (άντε, με λίγους ακόμη σκεφτόμενους) ανάμεσα σε τόσους;
Έχουμε πολύ δρόμο...

mahler76 είπε...

αν πήγες και στο 1ο Λύκειο αυτό θα είναι τρομερή σύμπτωση!!!

brainwaves είπε...

Όχι, στο 3ο πήγα...
Κατράκειο, ξέρεις!

mahler76 είπε...

Όταν πήγαινα εγώ λύκειο νομίζω συστεγαζόταν το 3ο με το 1ο στο ίδιο κτίριο απέναντι από το Δημοτικό Κήπο. Εκτός και αν περνώντας τα 30 έχω αρχίσει να μην θυμάμαι καλά. ΚΑλή σου μέρα.

brainwaves είπε...

Όχι, καλά θυμάσαι! Τότε ήταν πρωί - απόγευμα. Νομίζω ήμουν στις πρώτες "φουρνιές" μετά τη μεταφορά...

hourglass είπε...

Καλή αρχή και συναδελφικούς χαιρετισμούς και από μένα!

brainwaves είπε...

Ευχαριστώ hourglass!
Και για τις ευχές και για την επίσκεψη.
Να μας επισκέπτεσαι όσο συχνά θέλεις και μπορείς!