Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 17, 2008

Flashback: I know what you did in 1998.

Για να πάμε 10 χρόνια πίσω... Στο 1998!

Είναι βέβαιο ότι ξεχνάω πολλά και πολύ αγαπημένα τραγούδια...

Αλλά τα παρακάτω είναι σίγουρα ανάμεσα σε αυτά που ακούγονταν εκείνη τη χρονιά περισσότερο στο σπίτι μου.

Στο μπάνιο μου συχνότερα ακόμη...

Ενίοτε και στους απέναντι και τους δίπλα!

Backstreet boys - Everybody

Aerosmith - I don't wanna miss a thing

Madonna - Frozen

Brandy & Monica - The boy is mine

Natalie Imbruglia - Torn

Savage Garden - Truly Madly Deeply

Celine Dion - My heart will go on

Άννα Βίσση - Ο πόνος της αγάπης

Για την πρόκληση ευθύνονται οι mahler76, kostassol, hourglass και άλλοι φίλοι.

30 σχόλια:

Spy είπε...

Ήμουν έτοιμος να γράψω διάφορα ωραία, μέχρι που είδα το όνομα της Αννούλας...
Με το μπαρδόν δηλαδής, αλλά έχω κι ένα επίπεδο...

brainwaves είπε...

Γεια σου κατάσκοπε με το επίπεδό σου!

Μ' αρέσει η Άννα, τι να κάνουμε; Μ' άρεσε από τότε όπως βλέπεις...

Άκουσέ το το τραγούδι, δώσ' του μια ευκαιρία!

SDRyche είπε...

Βλέπω τα ξενύχτια συνεχίζουν!
Λες να βάλω να ακούσω τις τρεις κυρίες εκ των δεξιά μπας και νικήσω την αϋπνία;

brainwaves είπε...

Νομίζω ότι το αξίζουν...

mahler76 είπε...

Χαχαχαχαχα άκουγες Τσελίν!!! χααχαχαχα

(οκ άκουγα Στέλα Γεωργιάδου)....

Όσο για την Απόλυτη, ντρπ ον γιού και σε όλους σας που την ακούτε...

καλά μην τα λαμβάνεις και πολύ σοβαρά, είμαι με 2 ώρες ύπνο...

Antoine είπε...

You only see what your eyes want to see
How can life be what you want it to be
You're frozen, when your hearts not open

...

I'm all out of faith, this is how I feel
I'm cold and I am shamed lying naked on the floor
Illusion never changed into something real
I'm wide awake and I can see the perfect sky is torn
You're a little late, I'm already torn

...


Και έμενα μου άρεσαν και μου αρέσουν ακόμα! Ειδικά το frozen της Madonna!

:)

Matrix είπε...

Καλημέρα,

To Torn δεν παίζεται!

kostassol είπε...

maresei pou top5 sou eipame kontepses na mas vlaeis oli ti sidkografia tou 98 ...xaxaxa...toulaxiston exoume polles omoiotites sti listas mas..syginitiko :) kalimeraa

PN είπε...

ΟΚ...αν εξαιρέσεις τη μπαμπό-γρια, είχαμε ακριβώς τα ίδια μουσικά γούστα. Μα ακριβώς τα ίδια!!!!

brainwaves είπε...

@mahler76
Καλημέρες! Τότε ήταν η Στέλα; Χαχα
Ε, κι εγώ άκουγα!!!
Αλλά εδώ λέμε τι ακούγαμε φανατικά!!

@antoine
Συνάδελφε ξεκινήσατε ή ακόμη;
Ευχαριστούμε για την υπενθύμιση των εξαιρετικών στίχων...

brainwaves είπε...

@matrix
Το ακόμη πιο συγκινητικό είναι ο τρόπος που το γνώρισα το τραγούδι...

@kostassol
Με τα παιχνίδια πάντα θα κάνω κάτι λάθος!! Παρατηρημένο! Ρώτα τον mahler76 για τότε που γράφαμε "περί αλήθειας"!!
Όντως έχουμε κοινά... Τρία εκ των πέντε σου. Ντάξει, και το My All έπαιζε στο σπίτι μου, σαφώς ;-)
Καλημέρες!!

brainwaves είπε...

@vk in athens
Καλά, η Madonna δεν είναι πολύ πιο νέα... Ρε παιδιά, σημασία δεν έχει τι ηλικία έχει... Ούτε πώς ζει ο καθένας την προσωπική του ζωή. Εγώ εκτιμώ τη φωνή και το ταλέντο της. Συμφωνείτε; :-)

PN είπε...

@Brainwaves: Βρε ιερόσυλε!!! Λες να εννοούσα τη Madonna!!! Πάμε να πλύνουμε μαζί το στόμα σου!!! Με Detoll!!!!!

Την Αννούλα του Χιονιά...αχ...Βίσση εννοούσα!!!

Madonna μην ακούς. Εγώ δεν είπα τίποτα!!!! Αυτός φταίει για όλα!!!!

hourglass είπε...

Πού είναι ο Τριαντάφυλλος που έταξες, οεο? :P

brainwaves είπε...

@vk in athens
Κι εγώ την Άννα κατάλαβα! Αλλά σου λέω, δεν είναι πολύ πιο νέα από την Άννα η Madonna... Ξαναδιάβασέ το με τα σωστά δεδομένα!!! :-)

@hourglass
Τελικά δεν ήταν το 1998 που κυκλοφόρησε εκείνος ο αξέχαστος δίσκος!!! :p

PN είπε...

Oops...λαθος!!! Και πάλι η σύγκριση είναι λίγο άκυρη. Δεν λέω καλή φωνή έχει και η Βίσση, αλλά άλλη η πορεία της μιας και άλλη της άλλης.

Κοινώς το Detoll δεν το γλιτώνεις, για την σύγκριση!!! Χαχαχαχα!!!

brainwaves είπε...

@vk in athens
LOL :-))
Δε νομίζω ότι μπορούμε να συγκρίνουμε... είναι διαφορετικές οι αφετηρίες!
Βλέπεις, αντιδρώ σθεναρά στο Detoll!!

the boy with the arab strap είπε...

ελπιζω να μην ακους ακομη τα ιδια :))

the boy with the arab strap είπε...

αν θελεις ασε μου το μεηλ σου να σου στειλω να δεις φωτο που ανεβαζω στο picasa.

brainwaves είπε...

@κρασί και νερό στα όνειρά μας
Πάντως χθες που τα επέλεξα τα ξανάκουσα πολύ ευχάριστα όλα!

brainwaves-blog@hotmail.com

Σοφία είπε...

Χμμμμ δεν ξέρω τι έκανα το 1998, αλλά σίγουρα δεν έβλεπα τηλεόραση και δεν άκουγα μουσική: από αυτά αναγνωρίζω μόνο το Titanic!!

brainwaves είπε...

Σοφία πλάκα μου κάνεις!!!
Τα περισσότερα από αυτά ακούγονται και σήμερα και θεωρούνται ever green!!

HaLiaS είπε...

Μεγαλώσαμε τόσο τελικά;
Μου θύμισες πολλά φίλε brainwaves, thanx παιδιά για την επιστροφή στο 98.
Ωραία χρόνια, ωραίες μουσικές.
και νομίζω διαχρονικότατα τραγούδια (τουλάχιστον τα 2-3-5-6-7), απορώ πώς δεν τα έχουν ακούσει οι νεότεροι.

σαλλονικιότικες καληνύχτες
καλά μελωδικά ταξίδια

brainwaves είπε...

@halias
Μεγαλώσαμε όντως... Αλλά βλέπεις κάτι τέτοια και λες... μεγαλώσαμε ωραία! Ε;
Αθηναϊκές καληνύχτες... Εδώ, δειλά αρχίζουν να κρυώνουν...

Σοφία είπε...

Εγώ πάντως δεν είμαι νεότερη - κάτι άλλο φταίει που δεν τα ξέρω ;-)

brainwaves είπε...

....πες μου τα μουσικά σου γούστα για να βγάλω άκρη!! :-)

Ανώνυμος είπε...

Το "Frozen" θυμάμαι το είχα λιώσει κι εγώ. Ασταμάτητα έπαιζε στον player! Δεν εκτιμώ τη φωνή της - η γυναίκα δεν ξέρει να τραγουδάει, αλλά είναι ταλεντάρα!!

kostassol είπε...

to neo eikonidio ta spaeiiiiiiiiiiii

brainwaves είπε...

Λοιπόν, κι εγώ έτσι έλεγα... Έχοντας δει κάποια απαράδεκτα live της έλεγα ότι από φωνή... Τελικά, την παρακολούθησα λίγο περισσότερο και διαπίστωσα ότι έχει καλή φωνή. Πολύ καλή. Το γεγονός ότι στις συναυλίες της δίνεται το όλο της έμφασης στο show, δεν αφήνει να φανεί πόσο καλή φωνή έχει...
Πόσο μπορεί κάποιος να τραγουδάει όταν καταναλώνει όλη την αναπνοή στην κίνηση;
Εντάξει, προφανώς δεν έχει σπουδαία φωνή, όπως θα έλεγε κάποιος για τη Whitney Houston, αλλά έχει και πολύ καλή φωνή και το "πακέτο"!
Τη θαυμάζω γενικά, για όλα... Για την πορεία, για τα τραγούδια, για το πώς το χειρίζεται...

brainwaves είπε...

@kostassol

ω thanks!!!!