Τρίτη, Οκτωβρίου 07, 2008

Δημιουργία

  

creation

  

Κρατούσε απ' τό 'να χέρι τον ήλιο κι απ' τ' άλλο τ' άστρα.

Καθότανε πάνω σ' ένα κόκκινο βράχο, που από μέσα του έτρεχαν γαλάζιες χίμαιρες.

Σήκωσε τό 'να χέρι και τίναξε τον ήλιο στο άπειρο.

Μετά το άλλο κι έσπρωξε τ' άστρα μακριά, μέσα στο χάος, ώσπου κάλυψαν όλο το στερέωμα.

Κι ύστερα, μάζεψε τις χίμαιρες και τις σκόρπισε ανάμεσα σ' όσα δημιούργησε.

Και τα πάντα σχεδόν σκεπάστηκαν με το πέπλο της άγνοιας.

  

Μια ποιητική σκέψη της Μαργαρίτας Σ. Γριμάνη.

124 σχόλια:

HaLiaS είπε...

(επίτιμο γκαρντάσι) brainwaves συγχωρέστε με για την βοήθεια που πήρα: χίμαιρες

κάπως έτσι κάνει ο άνθρωπος...
δημιουργεί...και μετά ο ίδιος σκορπίζει τις χίμαιρες...και σκεπάζει στην άγνοια...και καταστρέφει.

Ξεχάσαμε που ζούμε.
πόσο μικροί είμαστε.
πόσο μικρή είναι η ζωή μας.
αυτοανακυρηχθήκαμε θεοί, δημιουργοί, κριτές και ρυθμιστές των πάντων.
αγγίξαμε την "ύβρις".
αγνοούμε το μέλλον.
αγνοούμε τις συνέπειες.

χαμηλώνω το βλέμμα.
απολογούμαι.
προσπαθώ.
ίσως και να με κάψει η χίμαιρα.
μα τουλάχιστον θα ξέρω πως προσπάθησα.

Καλό Βράδυ.
σ ευχαριστούμε για τον προβληματισμό και την ποιητική νότα που έβαλες σ'ένα βράδυ που οι σκέψεις μπερδεύονται με τα θέλω του τότε, του τώρα και του αύριο.

HaLiaS είπε...

ο πάνω σύνδεσμος αποδείχθηκε προβληματικός,
απολογούμαι λοιπόν και διορθώνω:
χίμαιρες

brainwaves είπε...

@halias

Στην αρχή αναρωτήθηκα αν η Μαργαρίτα χρησιμοποίησε κατά λάθος τη λέξη "χίμαιρα" αντί της λέξης "χείμαρρος".

Και έτσι θα συμπληρωνόταν η εικόνα... με τον ήλιο, τη στεριά (ο βράχος), τα άστρα, οι θάλασσες...

Στη συνέχεια προσπάθησα να ερμηνεύσω τις χίμαιρες ως τον πειρασμό, το εμπόδιο, τη δυσκολία, την επιλογή...

Τα άπειρα μονοπάτια. Ξεκινάς από ένα... ενώ έχεις μπροστά σου άπειρες αρχές. Μπορείς ανά πάσα στιγμή να μεταπηδάς σε άλλα από τις διακλαδώσεις που βρίσκεις στο δρόμο σου...

Προσοχή όμως! Με κάποιες επιλογές μας αποκλείουμε κάποιες διακλαδώσεις... Δε συναντούν όλοι οι δρόμοι όλους τους υπόλοιπους.

Και η άγνοια είναι ανάμεσά μας για να μας θυμίζει ότι έχουμε ξεχάσει όσα δε μάθαμε ποτέ.

Χαμηλώνω κι εγώ το βλέμμα και απολογούμαι.

Καλό βράδυ από την περιέργως ήσυχη Αθήνα!
Ευχαριστώ και από εδώ για τον τίτλο τιμής!

Και σε 'σένα Μαργαρίτα καλό βράδυ!
Σ' ευχαριστούμε :-)

Dr_MAD είπε...

το να μην ξέρεις δεν είναι κακό

είναι ίσα ίσα ωραίο

το να μη θες να μάθεις είναι κακόοο

καλή εβδομάδα τρελε
ερωτευμένος είσαι (παλι?)

HaLiaS είπε...

το δίλλημα με τον χείμαρρο το είχα κι εγώ στην αρχή γι αυτό και η "εγκυκλοπαιδική λύση".
ένα ευχαριστώ στην Μαργαρίτα κι από μένα.
έχεις δίκαιο για το όταν δεν θες να μάθεις, (αρκεί αυτό που πρόκειται να μάθεις να μην είναι απλώς φθηνό κουτσουμπολιό :-))

ποιητικός ο ερωτευμένος brain?
ότι καλύτερο.
καλή μας ημέρα.

brainwaves είπε...

@mad

Συμφωνώ συνάδελφε (στην τρέλα πρώτα και μετά σ' όλα τ' άλλα)!

Ερωτευμένος; Λες; Υπάρχουν ενδείξεις;

Καλή εβδομάδα :-)

brainwaves είπε...

@halias

Ήταν ένα τόνο πιο υπαρξιακό...

...έχουμε ξεχάσει όσα δε μάθαμε ποτέ... όσα καλύφθηκαν με το πέπλο της άγνοιας όταν σκορπίστηκαν οι χίμαιρες...

Στο φθηνό κουτσομπολιό λέμε όχι χωρίς να αποποιούμαστε τη φιλοπερίεργη φύση μας :-)

Την ικανοποιούμε με το ακριβό κουτσομπολιό! Ας το πληρώσουμε βρε αδερφέ :-)

Ώστε κι εσύ το είχες το δίλημμα :-)

Άρα δεν είμαι χαζός :-)

Καλημέρα!! ...πλέον!

Ανώνυμος είπε...

Μια χαρά είναι οι χίμαιρες... κάτι στιγμές είναι καλό να τις κυνηγάμε - αρκεί αυτό να μην γίνεται συνήθεια :) Το να τα ξέραμε όλα, μάλλον σε πιο κακό θα μας έβγαινε! Καλή σου μέρα, φίλε!

the boy with the arab strap είπε...

οι χιμαιρες ειναι η αγνοια μας?
μα ειναι τοσα πολλα που γνωριζει ο ανθρωπος σημερα και τοσο αχρηστα .

PN είπε...

Και τώρα σου πηδάω το post....για τον Καραμανλή μιλάς...;;;;!!!!! Χαχαχαχαχα!!!!

Εεεεε μα "γαλάζιες χίμαιρες", σκόρπισε τα άστρα, τίναξε μακριά τον ήλιο, όλα κάτω από το πέπλο της άγνοιας...!!!! Δεν θες και πολύ. Περιγράφεις κοντολογίς την Ελλάδα του σήμερα, με πρωθυπουργό τον Κώστα Καραμανλή.

Πωπωπω...είμαι τόσο ξενέρωτος - σχεδόν ντεκαυλέ - ώρες, ώρες!!!!!! Χαχαχαχαχαχα!!!!!

brainwaves είπε...

@unclescrooge

Άλλες φορές κυνηγάμε στιγμές, άλλες πάλι μας κυνηγάνε οι στιγμές μας!

Όλα θεμιτά. Μα μέτρον άριστον. Παντού και πάντα. Μην ξεχνάμε :-)

Δε χρειάζεται να τα ξέρουμε όλα... συμφωνώ.

Καλημέρα "θείε"!

brainwaves είπε...

@κρασί και νερό στα όνειρά μας

Και αυτό ακριβώς είναι το "πρόβλημά" του...

Ότι γνωρίζει κυρίως άγνωστες πληροφορίες και αγνοεί πολλές χρήσιμες...

Έβαλα το πρόβλημα σε εισαγωγικά, γιατί υπάρχουν στιγμές που θεωρώ την άγνοιά μου καταπιεστική και στιγμές που τη βρίσκω λυτρωτική.

Καλημέρα μας, καλημέρα!

brainwaves είπε...

@vk in athens

Στρουμφογελάω δυνατά και σου απαντώ τα εξής:

Μα πόσες πιθανότητες δίνεις να μη σκέφτηκα τον παραλληλισμό;!!! Απλά το αποσιώπησα και τώρα με αναγκάζεις να το αποκαλύψω!!! Με εκθέτεις εν ολίγοις!

Πράγματι αγαπητέ μου vk, γαλάζιες χίμαιρες έχουν σκεπάσει τα πάντα με άγνοια. Όταν τυχαίνει να αποκαλυφθεί καμία από αυτές... έχουμε τα γνωστά αποτελέσματα!!! Πτώσεις από ορόφους, διαπραγματεύσεις λιμνοθαλασσών, άδεια πορτοφόλια... Γι' αυτό, καλά είμαστε στην άγνοιά μας μερικές φορές. Δε θέλουμε να ξέρουμε άλλα από Ν.Δ.!

Ότι το γάμησες, το γάμησες, αλλά δεν έχεις παράπονο... Σε συνόδεψα κανονικά!

Τις καλημέρες μου τρελέ!
(Χρειάζεσαι κι εσύ τη σουίτα σου...)

PN είπε...

Κανένα παράπονο δεν έχω. Θα πέσει φωτιά να με κάψει αν έχω!!!!!

Τα είπαμε και τα συμφωνήσαμε. Πλάι-πλάι θα είναι οι σουίτες!!!

brainwaves είπε...

@vk in athens

Εκεί, στα ρετιρέ!!! :-)))

Όχι όπου κι όπου!!!

SDRyche είπε...

Καλά έκανε και τις σκόρπισε. Γιατί αν δεν κυνηγάγαμε τις χίμαιρες, δε θα μαθαίναμε να κυνηγάμε.
Και τα όνειρα θέλουν κυνήγι..

wilma είπε...

Αυτό είναι! ξεκινάς να γράψεις σε ένα Post κόσμια, με τις καλύτερες των προϋποθέσεων και κυρίως να αναδείξεις την εξαιρετική σου ικανότητα να διεισδύεις στο νόημα των γραπτών και μέχρι να έρθει η σειρά σου, παίζουν καρπαζιές.
Για λέγε για λέγε brainwaves ερωτεύτηκες? Ε λογικό είναι τόσο ωραίο παιδί! και γιατί τρέχει η μύτη σου? σε παγκάκια ξεροσταλιάζεις?
μπορώ καλύτερα από το Vk να χαλάσω ένα Post!!!!

hourglass είπε...

Θα βρεθεί άραγε ο κατάλληλος Βελλεροφόντης να εξοντώσει τις χίμαιρες...?

b|a|s|n\i/a είπε...

και ο τεγόπουλος φυτράκης μεταφράζει το χίμαιρα, πέρα από το μυθολογικό τέρας, και πόθο απραγματοποίητο.
όσο μεγαλώνουμε, δεν υπάρχει χρόνος για άλλη άγνοια...

brainwaves είπε...

@sdryche

Ακριβώς έτσι είναι!

Κάποτε τσαντιζόμουν με έναν καθηγητή φυσικής, ο οποίος μου έδινε ασκήσεις και με άφηνε σαδιστικά να παιδεύομαι μέχρι να βρω τη λύση μόνος. Όσο απεγνωσμένη κι αν ήταν η παράκληση για βοήθεια, δεν υπέκυπτε.

Αποτέλεσμα; Το ευχαριστώ που μου έμαθε να κερδίζω τους στόχους μου. Να βρίσκω λύσεις στα φαινομενικά ανέφικτα. Και για τη φυσική που μου έμαθε, φυσικά!

Τα όνειρά μας θέλουν κυνήγι. Σωστός!!

brainwaves είπε...

@wilma

Αγαπημένη μου εκ των Flinstones δεν αμφιβάλλω καθόλου για τις ικανότητές σου τόσο να χαλάσεις, όσο και να φτιάξεις με τον καλύτερο τρόπο ένα post!!

Ωραίο παιδί ε; Μου αρέσει όταν οι γυναίκες μας κάνουν κοπλιμέντα!

Ο έρωτας, ωστόσο, δεν είναι προνόμιο των ωραίων (ιδανικά)!

Είμαι ερωτευμένος με την καθημερινότητά μου τελευταία.

Η οποία είναι προσωρινή, καθώς πλησιάζουν οι μέρες για την αναχώρησή μου...

Ωστόσο, είμαι σίγουρος ότι θα ερωτευτώ και την αλλαγή μου :-)

Όσο για την ίωση, θα παραδεχτώ ότι σήμερα είμαι πολύ καλύτερα!

Τον νικήσαμε γρήγορα αυτή τη φορά τον ιό! Παραδέχεσαι;

Σε φιλώ!!!

brainwaves είπε...

@hourglass

Ο Βελλερεφόντης εξόντωσε μία μόνο χίμαιρα. Οι περί ων ο λόγος είναι πολλές...

Θα σκοτώσεις μία, ίσως περισσότερες, ίσως καμία. Αλλά πάντα θα υπάρχουν χίμαιρες για να κυνηγάς, να ανακαλύπτεις, να στοχεύεις, να εξοντώνεις...

Και ευτυχώς!

Σπέρες γιατρέ μου :-)

brainwaves είπε...

@b|a|s|n\i/a

Πόθος απραγματοποίητος λοιπόν...
Ενδιαφέρουσα η εκδοχή...

Στόχος μας οφείλει να είναι η εκπλήρωση των πόθων.

Επειδή δεν εξαρτάται πάντα μόνο από εμάς, δεν είναι πάντα εφικτό αυτό.

Αλλιώς δε θα είχε και μαγεία το κυνήγι...

Ποιος είναι αυτός που θα έμπαινε ποτέ στον κόπο να διεκδικήσει τα δεδομένα;

...μην παίρνεις παράδειγμα από την Ελλάδα και τους κυβερνώντες ημών που έχουν θέσει υπό αμφισβήτηση κάθε δεδομένο! Αν το δεις από τη σκοπιά ότι μας φτιάχνουν νέους στόχους να (ξανα)κυνηγάμε θα τους δεις με πιο συμπαθητικό βλέμμα!!!

Συγγνώμη για την παρένθεση, δεν μπόρεσα να συγκρατηθώ!!

Δεν είναι απαραίτητο να βιαστούμε να "ξεσκεπάσουμε" την άγνοια. Μπορούμε κάλλιστα να αφεθούμε στη μαγεία της...

Όχι, όχι... δεν εννοώ να επαναπαυθούμε στον ύπνο του δικαίου... Απλά να συμβιβαστούμε με τη μικρότητά μας...

Ένα όμορφο απόγευμα (...προς βράδυ!) εύχομαι...

b|a|s|n\i/a είπε...

αφηνόμαστε στην μαγεία. και δεν βιαζόμαστε. μα ακριβώς επειδή είμαστε μικροί, και το συνειδητοποιούμε μεγαλώνοντας, πολλές φορές απλά δεν προλαβαίνουμε. και μένουμε είτε με πόθο. είτε με άγνοια. είτε με το ίδιο το ταξίδι. μα κάποτε, κάπου...πρέπει να φτάσεις κάπου...και να μάθεις...
για ένα ομορφότερο βράδυ (πλέον)...

Spy είπε...

Κρύο κάνει εδώ μέσα σήμερα.
Ή είναι η ιδέα μου;

brainwaves είπε...

@b|a|s|n\i/a

Η άγνοια μας οδηγεί σε αναζητήσεις, λάθη και λύσεις.

Μέσα από αυτές τις διαδικασίες μαθαίνουμε.

Και προχωράμε σε επόμενες χίμαιρες, επόμες αναζητήσεις, επόμενα λάθη, επόμενες λύσεις.

Και ξαναμαθαίνουμε.

Γινόμαστε καλύτεροι. Σε σπάνιες περιπτώσεις χειρότεροι.

Και έχεις δίκαιο ότι θα έρθουν στιγμές που θα πούμε...
"...γιατί αυτό να μην το ήξερα νωρίτερα;"
"...γιατί να μην το είχα χειριστεί διαφορετικά;"
"...τώρα κάτι μπορεί να ήταν αλλιώς."

Και τα "καλύτερα βράδια" γίνονται όλο και πιο ποθητά. Γιατί μεγαλώνουμε και φοβόμαστε ότι ο χρόνος για να τα χορτάσουμε λιγοστεύει.

Συμμερίζομαι τις αγωνίες και τους προβληματισμούς σου.

Θα προσθέσω όμως δύο ακόμη παραμέτρους.

Η μία είναι ότι τα δύσκολα υπάρχουν για να κάνουν πιο ενδιαφέροντα και πιο ωραία τα ωραία. Δε θα είχε την ίδια νοστιμιά η μερίδα αν τη βρίσκαμε έτοιμη στο πιάτο, φτιαγμένη με τυποποιημένα γούστα κάποιων άλλων.

Και η άλλη... όσα φέρνει η ώρα δεν τα φέρνει ο χρόνος...

Άρα, ας μείνουμε στις συνεχείς επιδιώξεις, στην ελπίδα, στα χαμόγελα, στις θετικές σκέψεις, στην αγάπη.

Ελπίζω να μη σε κούρασα με φιλοσοφίες.

brainwaves είπε...

@spy

Γιατί το λέτε αυτό κατάσκοπε;

Αν εννοείται εκείνο το κρύο που φέρνει τον κόσμο πιο κοντά, μπορεί και να το κάνει.

Αλλιώς πώς;

Antoine είπε...

Ποιητική διάθεση βλέπω... καθόλου άσχημα αγαπητέ!

Όμορφος και ο Μιχαήλ Άγγελος! Έξοχη επιλογή... ήξερες ότι θα το εκτιμούσα, σωστά;

b|a|s|n\i/a είπε...

κάθε άλλο. συμφωνούμε. απλά υπάρχει και το απρόοπτο. το απρογραμμάτιστο. εκεί που χάνεις την ελπίδα. εκεί που πρέπει να πέσεις. για να σηκωθείς πιο δυνατός, ίσως...

brainwaves είπε...

@antoine

Βεβαίως και το ήξερα μικρέ γιατρέ μου...

Αλλά σήμερα η μέρα είναι αφιερωμένη στην επιτυχία σας, για την οποία μόλις πριν λίγα λεπτά πληροφορήθηκα!!!

Σας λέω το μπράβο και από το χώρο των σχολίων μου και παραπέμπω τους φίλους που με επισκέπτονται να ρίξουν μια ματιά και στη Χουακίνα. Αξίζει τον κόπο. Πλέον και με τη "βούλα"!!!

:-)

brainwaves είπε...

@b|a|s|n\i/a

Έτσι είναι...
Θα απογοητευτείς, θα πέσεις...
Κατάχαμα...
Πάτο λέμε... :-)

Αλλά... οι πιθανότητες λένε ότι θα ξανασηκωθείς...

Και... τι μας κάνει ό,τι δε μας σκοτώνει; :-)

b|a|s|n\i/a είπε...

αυτό με το ίσως...;)

brainwaves είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
brainwaves είπε...

@b|a|s|n\i/a

Ελήφθη :-)

(...μόλις!)

HaLiaS είπε...

χμμμ ...μήπως είμαι εγώ χαζός:-)
ή εκτός αν είναι κάτι συνθηματικό.

το κυνήγι των ανεκπλήρωτων πόθων...
και ο πόθος για ατέλειωτο κυνήγι.

να κυνηγάμε αυτά που έχουν αξία και είναι σημαντικά.
και να το ξέρουμε.
να αγνοούμε τα ασήμαντα.
και τους ασήμαντους.
αυτούς ιδίως η άγνοια μας μπορεί να τους σκοτώσει.

Καλό ξημέρωμα.
Καλήν Τετάρτη.

υ.γ.: χαιρομαι που είσαι ερωτευμένος με την καθημερινότητα σου.
καταλαβαίνω πολύ καλά γιατί είσαι συνεχώς χαμογελάστος.
να σαι πάντα έτσι.
όπου κι αν είσαι.

brainwaves είπε...

@halias

Δεν είναι συνθηματικό. Ήταν συνέχεια από απάντηση σε σχόλιο στην ανάρτηση του φίλου blogger!

Φαύλος κύκλος τελικά ο πόθος για κηνύγι και το κηνύγι του πόθου. Κανόνες θετικής ανατροφοδότησης τον κρατούν ζωντανό. Ωραίος κύκλος, ε;

Ναι, είναι ο διαχωρισμός που έκανε και ο b|a|s|n\i/a.
Υπάρχουν χίμαιρες που πρέπει να εξοντωθούν σε χρόνο εύλογο.
Και υπάρχουν χίμαιρες που ... μωρέ δεν πά' να υπάρχουν;!

Η άγνοια σκοτώνει λες. Τους ασήμαντους. Και η αδιαφορία βασανίζει, συμπληρώνω...

Υγ.(σου): Νά 'σαι καλά Σαλονικιέ μου συνξενύχτη! Το ίδιο εύχομαι και για την αφεντιά σου!

Υγ.(μου): Κι είπα, δε θα περάσει σήμερα ο Σαλονικιός; Πήγε από τώρα για ύπνο; :-)

Καλήν Τετάρτη νά 'χουμε και βόρεια και νότια. Και σε λίγο καιρό που θα αλλάξουν οι προσανατολισμοί, θα εύχεστε εσείς προς βορρά κι εγώ προς νότο!

PN είπε...

Wilma σε αγαπάω, σε εκτιμάω, αλλά εγώ ξεσκίζω σοβαρά post πολύ καλύτερα!!!! Χαχαχαχα....!!!!

Δεν θα μου πάρει κανείς την πρωτοκαθεδρία του κάφρου. Καλά μας τρώει και τους δύο ο Spy, αλλά μετά από τον chief έρχομαι εγώ!!!!!

brainwaves είπε...

@vk in athens @wilma

Τσακωθείτε!!! Μ' αρέσει!!!

PN είπε...

Τι λες βρε....που θα τσακωθώ με το Wilmάκι!!!! VK αγαπάει Wilma!!! Απλά βάζω τα πράγματα στη θέση τους. Χαχαχαχαχα!!!!! Να δεις που θα με μηνυγάει με το ρόπαλο.

brainwaves είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
brainwaves είπε...

vk in athens & wilma αγαπούν εαυτούς και αλλήλους.

Τι; Το ρόπαλο;
Καθημερινά καβγαδάκια, μη δίνετε σημασία!!

Leviathan είπε...

exei kai i agnoia ti glika tis nomizo!!filia!!kalo mesimeri!!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Τι τσοντιαδικες Φώτο είναι αυτές ;
Αυτό δεν είναι δημιουργία αλλά η αρχή για το όργιο!
Το γραφόμενο από κάτω είναι καλό
Αυτά, και καλησπέρα

aKanonisti είπε...

Ωχ.... πέπλο άγνοιας βλέπω και ανησυχώ...
Βρε...
Νομίζεις με ποίηση θα μου ξεφύγεις??
Δεν μασάμε...
Διάβασμα... αμέσως...
Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

brainwaves είπε...

@leviathan

Το πιστεύω. Εννοείται.

Όχι πάντα, αλλά συχνά την έχει!

Ε, μα δε θα ήταν ξενέρωτο να τα ξέραμε όλοι όλα;

Καλό βράδυ! :-)

brainwaves είπε...

@απατεώνες

Έτσι να πούμε του Μιχαήλ Άγγελου.

Ότι τα έργα του μας προδιαθέτουν να οργιάσουμε!

Απατεώνα μου, έχω την εντύπωση ότι το "πρόβλημα" (λέμε τώρα... όχι και πρόβλημα) είναι ότι δεν τό 'χουμε σε πολύ να ξεχυθούμε σε όργια! Είμαστε επιρρεπείς, τι να κάνουμε; :-)

brainwaves είπε...

@απατεώνες

Κι ένα υγ.: Σού 'χω πει ότι γουστάρω τρελά το νέο σου avatar, έτσι;

Αξεπέραστο!!!

brainwaves είπε...

@akanonisti

Μη μου αρχίζεις εμένα τα ακανόνιστα γιατί εδώ παίζεις εκτός έδρας (σου)!!

Είπαμε, στο διάβασμα λέμε όχι!

Θέλουμε να καταπιούμε το χάπι της γνώσης.

Εγώ εκεί θα αφιερώσω το ερευνητικό μου έργο... Στην ανακάλυψη του δισκίου της γνώσης.

Αρνιέμαι λέμε..........!!!!!

Χαχαχαχαχαχαχαα

moyratos είπε...

..... Γιατί δεν τα πάω καλά με την ποίηση? .... Κάτι σε ποιο εύκολο? Άλλη κατηγορία?

brainwaves είπε...

@moyratos

Ε, δεν έχεις παράπονο...

Έχει απ' όλα ο μπαχτσές εδώ!! Προσπαθώ να καλύπτω μεγάλο ρεπερτόριο...

Έχεις κάποια προτίμηση σε κατηγορία για την επόμενη ανάρτηση;

Γεωγραφία; Ιστορία; Πολιτική; Επικαιρότητα; Συναισθήματα;
Τι θες; :-)

Γράφω αυτά τα οποία νιώθω εκείνη τη στιγμή ότι θέλω να μοιραστώ.
Οι στίχοι αυτοί, όταν τους διάβασα, ήταν σα να είχαν γραφτεί μόνοι τους εδώ για το μοίρασμά μας :-)

HaLiaS είπε...

η θετική μας (και μόνο) ανατροφοδότηση καταλαβαίνω πως θα αλλάξει φορά.
δλδ θα στέλνω χαιρετίσματα πιο βόρεια από μένα.

χμμμμ δυσκολεύομαι να το αποδεχτώ.
κάτι θα πρέπει να κάνω για να βρεθώ και πάλι πιο βόρεια...
:-)))

υ.γ.: κι ανακάλυψεις το χάπι της γνώσης θα το δώσεις και στον κόσμο.
κι αν το δώσεις μετά πως θα βρίσκουμε αφορμές για την θετική μας ανατροφοδότηση...
σκέφτεσαι έναν κόσμο που τα γνωρίζαμε όλοι όλα...
δεν μου ακούγεται και τόσο ενδιαφέρον!
αλλά το συζητάμε πάλι.

Καλήν Εσπέρα.
Καλό μας βράδυ.
-σήμερα ήταν για παραλία...-

brainwaves είπε...

@halias

Σαλονικιέ μου συνξενύχτη, τόσο βόρεια που θα πάω εγώ, θα δυσκολευτείς να βρεις πιο βόρεια...

Ωστόσο, με καλή θέληση μπορούν να γίνουν όλα!

Και για μένα δεν είναι εύκολο να συνηθίσω να στέλνω τη θετική μου ενέργεια προς "τα κάτω". Έχω συνηθίσει εδώ στα νότια... Καλά, καλά... κεντρικά, έστω :-)

Έχεις δίκαιο. Αν ανακαλύψω την εύκολη γνώση θα χάσουμε το ενδιαφέρον για την ανατροφοδότησή μας!

Τι λύση όμως έχεις να μου προτείνεις για να αποκτώ τη γνώση, χωρίς να τη διαβάζω; :-)

Και για να μπορώ να τη λέω ταυτόχρονα στην ακανόνιστη!!!

Εδώ για παραλία δεν ήταν... Αλλά για βόλτα στην παραλία τέτοια ώρα όπως τώρα, με κρασάκι κόκκινο και καλή παρέα... είναι (και είμαι) με τα χίλια!!!

HaLiaS είπε...

ε να...
βρες ένα μαγικό χαπάκι για τον διακτινισμό!

μια απλή λύση θα ήταν να βάζεις κάποιον να στα διαβάζει και εσύ να ακούς!
ή να μάθεις γραφή braille.

με καλή θέληση και καλή διάθεση όλα γίνονται.
ωστόσο δεν είναι λίγοι αυτοί που απέκτησαν την γνώση χωρίς να ξέρουν να διαβάζουν...
βλέπεις εκεί έξω είναι το "μέγα σχολείο".

:-)

υ.γ.: χαζεύω το σήριαλ "άγρια παιδιά" και η πρώτη εντύπωση είναι πολύ θετική, σπάνια στην ελληνική τηλεόραση σε ένα επεισόδιο νεανικής σειράς τόσα μηνύματα.
για αρχή...ένα μπράβο.

kyzikos είπε...

αυτό θα μπορούσε να είναι μία ποιητική παράφραση του πρώτου κεφαλαίου της Γενεσης.

mahler76 είπε...

Αχ να δώ τι θα μας γράφεις από την μακρινή Σουηδία γιατρέ μου.

brainwaves είπε...

@halias

Χμ... Το διακτινισμό τον έχω αφήσει για άλλες επιστήμες. Μην είμαστε και μονοφαγάδες...

Αν και πλέον πιστεύω ότι δε θα ανακαλυφθεί ποτέ τέτοια μηχανή... Είναι πλέον πολλές οι δεκαετίες που είναι "πολύ κοντά" και εκεί "κοντά" παραμένουν... Καμία ουσιαστική πρόοδος. Εμένα θα με έσωνε. Δε φημίζομαι για τη συνεπή τήρηση του προγράμματός μου!!!

Να βάζω κάποιον να μου διαβάζει... Δε θα λειτουργούσε. Να έχω όμως παρέα στο διάβασμα θα λειτουργούσε. Ανατροφοδότηση και πάλι... Η φυσική παρουσία και η συμπαράσταση αρκούν για να δώσουν καύσιμα στη μηχανή...

Καλά, για τη γραφή Braille δεν το συζητάω... Το απορρίπτω εξαρχής, καθώς θέλει επίσης διάβασμα για να τη μάθεις!!! Για τέτοια είμαστε τώρα;;;

Μαθαίνω ξένη γλώσσα για να κάνω ειδικότητα, θα μάθω και ειδική γραφή για να διαβάζω;!!!

:-)))

Κρατάω ότι με καλή θέληση γίνονται όλα και ότι το "μέγα σχολείο" είναι εκεί έξω. Εκεί έξω θα τα μάθω κι εγώ όσα πρέπει :-)

Υγ.: Είδα λίγες στιγμές από άγρια παιδιά χθες και μου άρεσε πολύ.
Δεν του έδωσα την απαραίτητη προσοχή ωστόσο...
Σήμερα είδα Μπαλανίκα και Λεκάκη στο "Όλα στον αέρα" και νομίζω ότι βρήκα τη σειρά που θα μου χαρίζει γέλιο για φέτος!!! Πολύ καλό χιούμορ! Και φυσικά... ανεπανάληπτες υποκριτικά όπως πάντα και οι δύο!!!

brainwaves είπε...

@kyzikos

Είναι από μόνο του αρκετά ποιητικό και μεταφορικό και το ίδιο το κεφάλαιο της Γένεσης.

Απλά είναι τόσο διαδεδομένοι οι συμβολισμοί του που μας φαίνεται δεδομένο πια, οπότε λειτουργεί, δίκαια, ως μέτρο σύγκρισης.

Θα μπορούσε όντως να είναι μια ποιητική σύνοψη του κεφαλαίου.

Εξ' ου και ο τίτλος...

brainwaves είπε...

@mahler76

Το πρώτο διάστημα mahlerάκο θα έχω έντονες αλλαγές στο συναίσθημά μου και σίγουρα θα χρειαστώ να τις μοιραστώ με την όμορφη παρέα που έχουμε φτιάξει εδώ μέσα...

Σε τέτοιες περιόδους ενίοτε φτάνω σε οργασμό έμπνευσης!

Την υπομονή σας επικαλούμαι :-)

mahler76 είπε...

η ανταλλαγή σκέψεων και συναισθημάτων δεν είναι κάτι που χρειάζεται την υπομονή μας, το κάνουμε με ευχαρίστηση όλοι μας νομίζω.
Καληνύχτα γιατρέ μου.

brainwaves είπε...

@mahler76

Γι' αυτό και είμαστε εδώ άλλωστε...
...και συνεχίζουμε να είμαστε...
:-)

Υγ.: Σου άφησα τη μετάφραση που υποσχέθηκα... έβαλα τον καλύτερο εαυτό μου! Take a look!

Καληνύχτα mahlerάκο!

wilma είπε...

@vk in athens: Vk κι εγώ σ'αγαπάω. έλα να σε κάνω μάκια! (δεν μπορείς να φανταστείς τι απειλή μπορεί να είναι αυτή!).
άκου ρόπαλο! moi?

uberbastard είπε...

Bλεποντας την εικονα του Δαυιδ σκεφτομαι οτι το πεπλο της αγνοιας απλωνεται οταν σκοτωνουμε το Θεο. Το τελος του Θεου ισως ειναι το τελος της γνωσης.

brainwaves είπε...

@wilma

Γίνομαι μάρτυρας μιας τρυφερής (ω ναι) στιγμής!! :-)

Ε το ρόπαλο τό 'χεις παραδοσιακά. Ως Wilma. Τώρα αν το χρησιμοποιείς ή οχι... άλλη υπόθεση!

brainwaves είπε...

@uberbastard

Με βραχυκυκλώσατε.

α. Το πέπλο της άγνοιας ο Θεός το σκόρπισε...

β. Μα ο Θεός δε σκοτώνεται...

Για δώστε κι άλλα στοιχεία...

Υγ.: Καλώς μας βρίσκεις :-)

wilma είπε...

Ως γυναίκα χρησιμοποιώ άλλα όπλα πιο ύπουλα :))))
Αλλά για πες μου κάτι μικρό μου ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ???? γιατί να πας στη βρωμοσουηδία? είναι μακριά και κρύα. Βέβαια από την άλλη έχει ωραίο κόσμο.
Καλά πήγαινε...
Αλλά να φέρεις τσάι με λουλούδια! είναι φανταστικό! (άμα πας θα καταλάβεις τι εννοώ).

brainwaves είπε...

@wilma

Wilma μου!!!!! :-)

Οι απαντήσεις σου από μόνες τους είναι θανατηφόρα όπλα!!!

Ναι, μωρέ, θα αφήσω την καθαρο-Ελλάδα μας και θα πάω στην παλιο-βρωμο-Σουηδία τους!!!

Μακριά και κρύα... καιρός για τρία...

Για την ομοιοκαταληξία το έκανα! Δεν κάνω τέτοια πράματα!

Θα σου φέρω ό,τι θες! Αν και η πρόταση είναι να ανέβεις να το πιούμε εκεί... Να υπάρχει και το φυσικό backround...

:-))

brainwaves είπε...

@wilma

Υγ.: Στα μισά απάντησα... Δεν έχω ξυπνήσει ακόμη!!!

Θα πάω για να κάνω εκεί μέρος της ειδικότητάς μου... Ή και ολόκληρη! Αν μου αρέσει τόσο πολύ... :-)

HaLiaS είπε...

κάποτε με ρωτούσαν ποια χώρα του εξωτερικού θέλω να επισκεφτώ.
τους έλεγα Σουηδία, χωρίς να ξέρω τον λόγο.
μετά απο χρόνια σε μια ζωδιο-σελίδα του κυβερνοχώρου ανακάλυψα πως είναι η αγαπημένη χώρα του 'ζωοδίου' μου (υδροχόος)
συνεχίζει ακόμη να είναι μια χώρα μυστήριο για μένα, όπως και οι υπόλοιπες σκανδιναβικές.
αυτό που φοβάμαι ότ-αν τις επισκεφτώ δεν είναι τόσο αν τις αντέξω εγώ αλλά αν με αντέξουν αυτές.
θα περάσεις καλά, αρκεί να διατηρήσεις τα ελληνικά σου στοιχεία και πάνω από όλα το χαμόγελο σου (ακούω πως εκεί δεν χαμογελάνε χωρίς ιδιαίτερο λόγο).

κατα τα άλλα όπου κι αν πάμε η ελλάδα θα μας λείπει αλλά θα είναι πάντα μες στην καρδιά μας.

να το ζήσεις όσο πιο έντονα μπορείς, θα είναι πράγματι μεγάλο σχολείο, κράτησε τα και βάλτα στις βαλίτσες σου... κι οτι θελήσεις να μοιραστείς θα μαστε εδώ.

Καλή μας συνέχεια.

brainwaves είπε...

@halias

Χμ... έχω ωροσκόπο υδροχόο... Λες αυτό να με τράβηξε προς τα εκεί;

Αν επιμένεις να θες να ανακαλύψεις τη Σουηδία και τη Σκανδιναβία, εμένα είναι χαρά μου να την ανακαλύπτω με καλή, πόσο μάλλον καλή ελληνική παρέα. Ευπρόσδεκτος το δίχως άλλο.

Το μόνο από το οποίο δεν κινδυνεύω είναι να χάσω το χαμόγελο και την αισιοδοξία μου... Πράγματι, είναι η πρώτη χώρα σε κρούσματα κατάθλιψης και σε αυτοκτονίες. Μοιάζω για τύπος που θα κινδύνευε από κάτι τέτοιο;

Έχω σκοπό να πάω σφουγγάρι και να μαζέψω ό,τι περισσότερο μπορέσω.

Αλλά, ας μην τα λέμε ακόμη αυτά... Ε; Έχουμε λίγες μέρες ακόμη μέχρι τότε!

Καλό μας ξημέρωμα!

Spacie είπε...

Σαν Σήμερα... 10 Οκτωβρίου

1813
Γεννιέται ο συνθέτης Τζιουζέπε Βέρντι.

1931
Εγκαινιάζεται το Κανάλι του Παναμά, ένας πλωτός δίαυλος 64 χιλιομέτρων που επιτρέπει στα πλοία να ταξιδεύουν μεταξύ Ατλαντικού και Ειρηνικού ωκεανού.

1969
Νέα υπηρεσία αφυπνίσεως συνδρομητών θέτει σε λειτουργία ο ΟΤΕ. Το κόστος κάθε αφύπνισης καθορίζεται στις τέσσερις δραχμές.

1993
Tο ΠΑΣΟΚ κερδίζει τις εκλογές που έγιναν πρόωρα, εξαιτίας της πτώσης της κυβέρνησης Μητσοτάκη, με 46,7% έναντι 39,8% της Νέας Δημοκρατίας.

HaLiaS είπε...

το δίχως άλλο πρέπει να αρχίσω να προγραμματίζω το ταξίδι στας Σουηδίας.
δεν ξέρω αν προλάβω να την δική σου αναχώρηση...ίσως σ αφήσω κι ένα περιθώριο προσαρμογής.

έχουμε αρκετό καιρό ως τότε.
δεν σε φοβάμαι καθόλου.
κάθε χαμόγελο σου φάρος στις χειμωνιάτικες σουηδικές νύχτες.

Καλήσπερα σας εκ πρωτεύουσας γκαρντάσι.

υ.γ.: σαν χθες τα θυμάμαι όλα...:-)))

uberbastard είπε...

Μικρη επεξηγηση γι'αυτο που λεω με το στραβο μυαλο μου.
Ο Θεος σκορπισε το πεπλο της αγνοιας στην αρχη. Οταν οι ανθρωποι ανακαλυψαν το Θεο βρηκαν απαντησεις και αρχισαν να κατακτουν τη γνωση. Και αν ακυρωνουν σημερα το Θεο, επαναφερουν την κατασταση της αγνοιας. Το αν μπορει να πεθανει ο Θεος ειναι μια απο τις χιμαιρες...

http://www.cavafy.gr/poems/content.asp?id=57&cat=1

tzonakos είπε...

Εχω καιρό να το κάνω αυτό.
Να διαβάσω ποίηση και να την κατανοήσω προσπαθώντας να ερμηνεύσω τις λέξεις και τις έννοιες του δημιουργού.
Με πιάνει πονοκέφαλος οταν το κάνω, αλλα εχω γίνει καλύτερος σαν άνθρωπος οταν φτάσω στην άκρη και βρω τις απαντήσεις.
Ισως αυτο να ειναι η αξία.

brainwaves είπε...

@spacie

Welcome info-spacie!!! :-)

Όλα αυτά έγιναν σαν... χθες πλέον, λοιπόν!!

Θα σταθώ στο ιδιαίτερα σημαντικό γεγονός της έναρξης λειτουργίας της υπηρεσίας αφύπνισης από τον ΟΤΕ!!! Από τότε δεν έχω αργήσει πΟΤΕ σε ραντεβού μου!!! Ξέρεις!!!

brainwaves είπε...

@halias

Ε, αυτά είναι που μου δίνουν δύναμη!

Θα προσαρμοστώ και σε περιμένω... Να μπορώ να κάνω και μια αξιοπρεπή ξενάγηση... Τι σόι φιλόξενος θα είμαι αλλιώς; :-)

Δε θα μου πάρει πολύ χρόνο, μη φανταστείς!

Ευχαριστώ για την "ενίσχυση"!

Υγ. (σου): Υποθέτω αναφέρεσαι στον info-spacie! Κι εγώ σαν χθες... :-)

Υγ. (μου): Χθες η συμπρωτεύουσα φορούσε τα γιορτινά εν όψει του φεστιβάλ τραγουδιού, ε; Δυστυχώς δεν το είδα... Αύριο όμως ο τελικός... σωστά;

Καλησπέρα από την όμορφη πρωτεύουσα!

brainwaves είπε...

@uberbastard

Δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μετά την επεξηγηματική τοποθέτηση! Ταυτίζομαι απόλυτα με την άποψη.

Ευχαριστώ για την παραπομπή στον ποιητή.

Μόνο η σύνεση μπορεί να εμποδίσει το φαύλο κύκλο άγνοιας - γνώσης - άγνοιας...

brainwaves είπε...

@tzonakos

Η αξία είναι ακριβώς εκεί που νιώθεις ότι αυτό ή οτιδήποτε άλλο σε πηγαίνει βήματα μπροστά!

Χαίρομαι αν με αυτήν την ανάρτηση έγινα αφορμή για ένα τέτοιο, μικρό ή μεγάλο, βήμα σου!

Καλησπέρες Τζονάκο!

Mara Lisha είπε...

Τα έχω χάσει λίγο. Από την μια μπαίνοντας στο blog βλέπω εικόνες φτιαγμένες από λέξεις που με ταξιδεύουν. Από την άλλη μπαίνω στα σχόλια και έχω μείνει άφωνη αλλά διασκεδάζω.
Την καλημέρα μου, ενδιαφέρον blog!

toymaker είπε...

Ανακάλυψα τον ορισμό του ωραίου, του δικού μου Ωραίου. Είναι κάτι το
διακαές και το λυπηρό. Μου είναι σχεδόν αδύνατο να συλλάβω έναν τύπο Ωραίου που δεν θα περιέχει κάτι κακό. Βασισμένος σε αυτές τις ιδέες- άλλοι λένε βασανιζόμενοι- ,είναι αντιληπτό πως θα μου ήταν δύσκολο να μην καταλήξω στο συμπέρασμα πως ο τελειότερος τύπος αρρενωπής Ομορφιάς είναι ο Σατανάς-σύμφωνα με τον Milton.


Baudelaire
Journaux Intimes
(Απόκρυφα ημερολόγια)

Aggelos Spyrou είπε...

Αυτό το πέπλο της άγνοιας που τα σκεπάζει όλα, είναι διάφανο.

Έτσι ο καθένας βλέπει λίγο μέσα απ' αυτό

και παρερμηνεύει.

Πλακώνει κι ο εγωισμός μετά...

Έτσι φτιάχνονται οι "ξερόλες".

Καλησπέρα! Για να λέει ο mad ότι είσαι ερωτευμένος, κάτι ξέρει... Διαβάζει βουλωμένο γράμμα! :)

aKanonisti είπε...

Προσοχή-προσοχή!!!
Σχόλιο-πρόσκληση-πρόκληση
για το να ΝτολμαδοπαίγνιοΝ!!!

Γράψτε και εσείς... μία ιστορία ή συνταγή... με Ντολμαδάκια....

(επειδή ξέρω πως δεν διαβάζεις.. και είσαι μάνα στα παιχνιδάκια... σου άφησα την πρόσκληση... αλλά μετά το παιχνίδι... ξέρεις... αμέσως διάβασμα... ε???)

HaLiaS είπε...

Θα χαρώ πολύ να καταφέρω να επισκεφτώ την Σουηδία, είναι ειλικρινά ένα όνειρο ζωής για μένα.
γι αυτό βρισκόμαστε εδώ (κι εκεί) για να "ενισχύουμε"!

Υ.γ. (με): Αναφερόμουν στον info-spacie! ;-)

Υ.γ. (σε): Το τελευταίο 4ημερο η συμπρωτεύουσα φορούσε τα γιορτινά της γενικά, εν όψει δεν ξέρω ακριβώς να σου πω τι, ίσως του φεστιβάλ τραγουδιού, ίσως άλλων εκδηλώσεψν που έτρεχαν στην πόλη, ίσως απλώς το οτι ο κόσμος μπαίνει σε χειμωνιάτικους ρυθμούς εξόδων και "διασκέδασης".
Πολύ κόσμος και πολύ κίνηση παντού.
Φεστιβάλ δεν είδα καθόλου ούτε εγώ,
και λυπάμαι γι αυτό που θα πω αλά δεν είδα και πολύ την πόλη να ζει στους ρυθμούς του.
Ίσως οι υπέυθυνοι θα έπρεπε να προσπαθήσουν να ενσωματώσουν το φεστιβάλ στην πόλη κι όχι να είναι απλώς ένα τηλεοπτικό show που γυρίζεται σ'ένα γήπεδο της πόλης.

Καλησπέρα από την φθινοπωρινή συμπρωτεύουσα! και καλή εβδομάδα.

brainwaves είπε...

@mara lisha

Πρώτα θα σε καλωσορίσω στην όμορφη παρέα μας :-)

Χαίρομαι που σε βλέπω και εδώ... Διάβαζα κατά καιρούς τα σχόλια που άφηνες σε φιλικά blogs.

Να είσαι καλά για τα ωραία λόγια που μας βοηθούν να συνεχίζουμε στους ίδιους ρυθμούς...

Ελπίζω να είσαι "θετικά" άφωνη με αυτά που είδες :-)

Την καλησπέρα μου και άλλο ένα θερμό καλωσόρισμα!

brainwaves είπε...

@toymaker

Τα δύο πρώτα πράγματα που αυθόρμητα μπορώ να απαντήσω είναι τα εξής:

1. Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα! Τι να πει κανείς; :-)

2. Μα ο Σατανάς δεν υποτίθεται ότι έχει και θηλυκή όψη αν όχι μόνο θηλυκή;

Καλησπέρα σας αιμοβόρε και αιμολάγνε τύπε :-)

brainwaves είπε...

@aggelos spyrou

Με βρίσκει πέρα για πέρα σύμφωνο η τοποθέτησή σου και η θεωρία σου για την ξερολο-γένεση!

Η ημιμάθεια και το πασάλειμμα της γνώσης επί παντός επιστητού.

Ο εγωισμός.

Τα λέω για να τα ακούω και ο ίδιος γιατί συχνά συλλαμβάνομαι να είμαι ξεροκέφαλος και αγύριστο κεφάλι.

Η σύνεση δε θα στερήσει από κανέναν το δίκαιο του. Ίσως με πιο αργούς ρυθμούς, αλλά θα το βρει.

Ο MAD δεν πρέπει να βάζει "δια τηλεφώνου" διαγνώσεις! Είναι malpractice!!

Είμαι σίγουρα πολύ καλά. Σε ωραία φάση της ζωής μου... που λέμε :-)

Τα υπόλοιπα "έξω από 'δώ" :-)

Καλώς μας βρίσκεις! Ευχές για καλή εβδομάδα... πλέον!

brainwaves είπε...

@akanonisti

Ντολμαδάκια;;;

Μα ντολμαδάκια;!

Δεν είμαι πολύ καλός στο είδος... αλλά θα δούμε τι μπορούμε να "μαγειρέψουμε"!

Τις ακανόνιστες καλησπέρες μου!

Υγ.: Δε δίνω καμία υπόσχεση για διάβασμα!!!

brainwaves είπε...

@halias

Μα δεν είναι πραγματικά κρίμα που έχουν αφήσει το θεσμό αναξιοποίητο;

Φέτος δε μου κίνησε καθόλου όχι μόνο το ενδιαφέρον, αλλά ούτε καν την περιέργεια να δω, να μάθω, να ακούσω.

Και να σκεφτείς ότι άλλες χρονιές είχα στείλει και συμμετοχή...

Γιατί δεν έχει τύχει να σας πω ακόμη, αλλά άλλος ένας έρωτας και τρόπος που έχω για να διοχετεύω το συναίσθημα και τις σκέψεις είναι η μουσική και το τραγούδι.

Συμφωνώ, το δίχως άλλο, ότι οι εκδηλώσεις του φεστιβάλ έπρεπε να απλώνονται στην πόλη και όχι σ' ένα γήπεδο απλώς...

Καλή μας εβδομάδα :-)

Υγ.: Εύχομαι να βοηθήσω να γίνει πραγματικότητα το όνειρο ζωής. Η πρόσκληση είναι σαφώς ανοιχτή και πέρα για πέρα ειλικρινής.

brainwaves είπε...

@άπαντες

Η αποχή των τελευταίων ημερών έχει να κάνει...

...με τους γρήγορους ρυθμούς στους οποίους κάποιες υποχρεώσεις με έχουν βάλει.

...με κάποιες παλιές ασχολίες που βρήκαν ξανά πρόσφορο έδαφος.

...με την ετοιμασία μου για την απόβαση.

Σύντομα θα ξαναείμαι εδώ για να μοιραστούμε τις σκέψεις μας.

Ας έχουμε όλοι μια πολύ όμορφη εβδομάδα!

Υγ.: Χαίρομαι ειλικρινά που οι στίχοι της Μαργαρίτας έγιναν αφορμή για τόσο προβληματισμό και συζήτηση...
Σας ευχαριστώ όλους για την απόκριση και τη συμμετοχή.

Ανώνυμος είπε...

..η άγνοια...το σκοτάδι..όλο αυτό μου Θυμίζει Πλάτωνα....

βλεπουμε σκιες και θεωρούμε ότι είναι η πραγματικότητα.....

αν δεν τραβήξουμε...τον εαυτό μας από το σκοτάδι..αν δεν το κάνουμε εμείς οι ίδιοι...

τότε δεν μπορεί κανείς!

brainwaves είπε...

@glaykiyou

Θα συμφωνήσω και θα το γενικεύσω.

Το ξέρεις αυτό που ο λαός λέει: "αν δεν έχεις νύχια να ξυστείς, μην περιμένεις να σε ξύσουν";

Κάπως έτσι. Πρέπει να στηριζόμαστε πρωτίστως στις δικές μας δυνάμεις.

Οι υπόλοιπες επιτυχίες είναι χωρίς σταθερές βάσεις και συχνά επίπλαστες.

Το σκοτάδι μπερδεύει... Αλλά το φως είναι δύσκολο να το δεις με γυμνά μάτια. Θα πρέπει ή να έχεις πολύ βαθύ σκούρο χρώμα ίριδας ή να κάνεις ρυτίδες. Το ένα είναι το εύκολο και το άλλο το πιθανό.

Καλώς έρχεσαι :-)

One of the people είπε...

Σκεφτόμουν πως η άγνοια μπορεί να με είχε σώσει από πράγματα και καταστάσεις. Την βρίσκω όχι απαραίτητα κακή κάποιες στιγμές.

ΥΓ. Πρώτη φορά στο blog σου και χαίρομαι.

brainwaves είπε...

@one of the people

Μόλις πριν λίγο διάβαζα τα σχόλιά σου σε φιλικά blogs!

Χαίρομαι που ήρθες κι από 'δω και διπλά που σου άρεσε :-)

Η άγνοια μπορεί να σώσει από καταστάσεις, είναι αλήθεια.

Το θέμα είναι ότι αν δεν είχαμε την άγνοια περί της συγκεκριμένης κατάστασης, αλλά την αληθινή γνώση, θα θέλαμε να έχουμε σωθεί;

Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι εύκολη η απάντηση για τις περισσότερες από αυτές τις "καταστάσεις"...

Καλησπέρα ;-)

Ανώνυμος είπε...

σωστά....

...δυστυχως η μοιρολατρία....


βρίσκεται στο ζενίθ της....

ίσως έτσι για μερικούς τα πράγματα έρχονται ευκολότερα...

όμως....

έχουν χάσει την αξιοπρέπεια τους....

[είμαι εκείνη η τρελή που είχαμε διαπληκτιστεί στον ντόκτορ....Μπονζουρ!]

HaLiaS είπε...

Αξιοπρέπεια...τι δύσκολη λέξη...

υ.γ.: gkarntasi μπρεϊν na ksereis pws (τουλάχιστον για μένα που είμαι κυρίως βραδυνός θαμών) eisai panta edw gyrw. kai dn thelw na fanw pali ektos thematos alla tha paw kapoia post pisw kai thelw na pw pws tha xairomoun an kapoia stigmi ektos apo to na diavazw akoyga kai kati apo μπρεινMusic.
κι ας μην την εκτίμησαν οι φεστιβαλΆνθρωποι. :-)
άλλωστε που να καταλάβουν αυτοί....

Καλό Ξημέρωμα Τετάρτης...
και ως γνωστόν...μισοβδομαδιάσαμε και πάλι!

brainwaves είπε...

@glaykiyou

Bonjour!

Σε θυμάμαι, αν και έχεις προσαύξηση στο nickname σου, σωστά; :-)

Χμ... τρελή ε; Εδώ στην παρέα έτσι είμαστε όλοι!!!

brainwaves είπε...

@halias

Καλημέρα Θεσσαλονικιέ μου συνξενύχτη :-)

Είχα σκεφτεί να αναρτήσω κάτι δικό μου... ωστόσο δεν είμαι ακόμη σίγουρος αν θέλω...

Σε κάθε περίπτωση, αφού το ζητάς, ευχαρίστως μπορώ να σου στείλω στο e-mail σου.

Υπάρχει κάποιο;

Άφησέ το εδώ ή με μήνυμα στο δικό μου:
brainwaves-blog@hotmail.com

Καλή μας Τετάρτη πλέον!

Πώς το έλεγαν είπαμε στο χωριό σου εκείνο με τη βδομάδα που φεύγει; :-)

mahler76 είπε...

Είχες στείλει συμμετοχή στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης? τι διαβάζω γιατρέ?

Αλήθεια πόσο ακόμα θα είσαι στα μέρη μας? θα σε δούμε πρίν φύγεις?

brainwaves είπε...

@mahler76

Καλημέρα mahlerάκο!

Ναι, κάποτε το είχα κάνει και αυτό.

(καλώς ή κακώς) :-)

Ειλικρινά, δε γνωρίζω πόσο ακόμη θα βρίσκομαι Ελλάδα! Φιλοδοξώ μέχρι τέλος του μήνα να έχω φύγει...

Μέχρι τότε, πάντως, χρόνος υπάρχει άπλετος. Let me know αν κανονίσετε κάτι!

Τις καλημέρες μου!!!

mahler76 είπε...

καλημέρα γείτονα. Εμείς όλο και κανονίζουμε κάτι οπότε θα σου πώ. Καλή σου μέραααα

wilma είπε...

Ε να μη γίνουν 100 τα σχόλια? ΠΟλλά φιλιά brainwaves.

brainwaves είπε...

@mahler76

Έγινε γείτονα. Όποτε θέλεις.

Πάρε θετική ενέργεια για μια τέλεια μέρα...

Υγ.: Θετική ενέργεια εστάλη. Ελέγξτε εισερχόμενες ενέργειες.

brainwaves είπε...

@Wilma

Ok. Κι εγώ θα σου σκάσω 100 φιλιά γιατί σε πάω!!!

Έφτασαν;;; :-)

HaLiaS είπε...

xmmmm πολλά κανονίσματα στην μπλογκόσφαιρα...:)))
να στείλω κι εγώ θετική ενέργεια για μια όμορφη νύχτα.
"ήρθε η τεταρτίτσα πάει η βδομαδίτσα"
μήνυμα ελήφθη.
mail Καταχωρήθει.

Καλό Ξημέρωμα.

brainwaves είπε...

@halias

Α να γεια σου!! Αυτό ήταν!! Πολύ μου άρεσε!

Καλό ξημέρωμα Πέμπτης!

Ανώνυμος είπε...

Ερωτευμένος ε? Χμ...!Δεν μας τα είπες αυτά γιατρέ!

brainwaves είπε...

@ανώνυμος

Πού απαντώ; Θα ήταν χρήσιμο να ήξερα.

wilma είπε...

Εφτασαν! Mη φύγεις χωρίς να το ανακοινώσεις ε!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

lew na to ksana alaksw to
avantar
na ginw pio kakos
ha ha ha ha

brainwaves είπε...

@wilma

Πολύ πρωινή έγερση ή τρελό ξενύχττι;;; :-)))

Θα το ανακοινώσω... Θα το έχω και ανάγκη υποθέτω...

Καλημέραααα

brainwaves είπε...

@απατεώνες

Πιο κακός, γίνεται;

Γίνεται!

ΕΓΙΝΕ!!!!!

Γουστάρω, γουστάρω!!

Αν και θα επιμείνω ότι το προηγούμενο ήταν όλα τα λεφτά (κυριολεκτικά και μεταφορικά)!!!

Μεγειά απατεώναρε!!!

SDRyche είπε...

Γιατρέ τι πήρε το μάτι μου; Παίζει να έχεις φύγει για τα ξένα μέχρι τέλος του μηνός; Δηλαδή όπου να 'ναι; Να μας το πεις να το ξέρουμε για να προλάβουμε να προμηθευτούμε μαντήλια, να 'χουμε να κουνάμε! :p

Μα τι έχει γίνει; Γίναμε ξαφνικά απογευματινοί και δεν το κατάλαβα;

Leviathan είπε...

mia kalispera na afiso!!!!filia!

brainwaves είπε...

@sdryche

Καλησπέρες, καλησπέρες!

Είναι αλήθεια ότι κάπου εκεί τοποθετώ την αναχώρηση! Περί το τέλος του Οκτώβρη!

Όταν το σιγουρέψω θα το πω σίγουρα... Θέλω όμως και φωτογραφία με το μαντήλι!!!

Και ξέρεις τι άλλο θέλω; Να με χαιρετήσουν τα τυπάκια σου! Να μαζευτούμε σε όποιο από τα τρία σπίτια θέλουν και να κάνουμε πάρτυ!! Ορίστε... σου δίνω ιδέες!

:-))

Βραδινοί... Πάντα! Με απογευματικά διαλείμματα!!! :-)

brainwaves είπε...

@leviathan

Έχεις και τη δική μου καλησπέρα!!!

God kväll! På svenska!

Φιλιά!!

Spy είπε...

Πω, πω...!
Eίχα καιρό να δω καινούργια ανάρτηση, και λέω κάτσε να περάσω να δω τι γίνεται αυτό το παιδί.
Kι εδώ έχετε φτάσει ήδη στα μαντήλια...
(και σε ρεκόρο σχολίων βέβαια).

Kι επειδής το τέλος του μήνα πλησιάζει, μήπως να μας γράφατε κάτι; Έτσι ένα τόσο δα μικρό ποστάκι, πριν το μεγάλο αντίο;
Nα θυμόμαστε αυτό και όχι την αποχώρηση;
Λέω, μήπως;

HaLiaS είπε...

μπορώ να ζητήσω μια χάρη?
μέχρι να έρθουν οι μερές για να φύγεις ας συζητάμε και κάτι διαφορετικό...:-)))
θα έχουμε έναν ολόκληρο χειμώνα μπροστά μας να λεμέ τα περι σουηδίας.

Καλησπέρα και Καλο Ξημέρωμα,
σορρυ για την "παρεμβολή". :)

brainwaves είπε...

@spy

Αγαπημένε κατάσκοπε... το τρέξιμο για να προλάβω τα πάντα μου έχει κλέψει την έμπνευση! Πέρα από χρόνο... πολύ χρόνο!

Ωστόσο, είμαι σίγουρος ότι σύντομα θα έχω κάτι καινούριο! Κι εγώ θέλω!

xxx

brainwaves είπε...

@halias

Χαιρετίζω την παρεμβολή σου και αλλάζω θέμα πάραυτα!!!

Πώς σου φαίνεται το καινούριο μου avatar;

Καλό ξημέρωμα! Καλή Παρασκευή!

SDRyche είπε...

Ό,τι θέλει ο γιατρός. Και φωτογραφίες και πάρτυ και όλα! Αρκεί να προλάβω! ;)

brainwaves είπε...

@sdryche

Σωστός ο συνξενύχτης!!!

Μας πήρε πάλι αργά βλέπω...

Θα προλάβεις, θα προλάβεις :-)

Σ' ευχαριστώ a priori!

HaLiaS είπε...

εγώ πάλι κοιμήθηκα εχθές...μα ήμουν χάλια...όλη μέρα έκλεγα. :)
το νέο αβατάρ σας είναι ωραίο.
μα κάτι μου θυμίζει...κάτι μου θυμίζει...
υ.γ.: το αποχαιρετηστήριο πάρτυ θα είναι ανοιχτό σε νέα μέλη του κλαμπ ξενύχτηδων?

brainwaves είπε...

@halias

Επ, επ, γιατί;;;

Τι έπαθες;

Το πάρτυ από μένα είναι ανοιχτό σε όλους... αλλά τη διοργάνωση έχει αναλάβει ο sdryche!!

Θα εισηγηθώ αναλόγως!!! :-)

tzonakos είπε...

??? Τι πάρτι ρε παιδιά τι παίζεται εδω λέμε ;

brainwaves είπε...

@tzonakos

Χαχαχαχα!!!

Το πάρτυ του αποχωρισμού Τζονάκο!
Αν προλάβει ο sdryche θα γράψει επεισόδιο σχετικό! That's all! :-)