Σάββατο, Αυγούστου 30, 2008

Windows Live Messenger Overnight Party

     

...oι απατεώνες κι εγώ...

 

697828303_82ead52251       giannis-blog

...σας προσκαλούμε στο...

Windows Live Messenger Overnight Party

 

windows_live_messenger_logo

 

...την Τρίτη 02/09/2008 τα μεσάνυχτα...

...μέχρι την Τετάρτη 03/09/2008 ξημερώματα...

...είσοδος δωρεάν...

...για ξενύχτηδες bloggers...

...άσε τη συμμετοχή σου σε ραβασάκι με το windows live id σου...

Σημείωση: Για όποιον δυσκολεύεται να αφήσει windows live id, έχουμε αφήσει τα δικά μας. Κάν' τε μας απλώς add! Το καλό το παληκάρι...

 

48 σχόλια:

brainwaves είπε...

...και για να κάνω την αρχή...

brainwaves-blog@hotmail.com

tovenito είπε...

θα μπορούσες να μου το ζητήσεις πριβέ από το να στήσεις όλη αυτή την υπερπαραγωγή! χεχε! σε πειράζω!
γιατί; γιορτάζετε κάτι;την επέτειο ίδρυσης του πασόκ της 3ης σεπτεμβρίου; τι; τι;
γιατρέ συγκεντρώσου που θα αφήνουμε όλοι έτσι χωρίς ανταλλάγματα τα μου σου νου μας! λολ

tovenito είπε...

τώρα το είδα, έχεις επέτειο! αχ, τι δώρο να σε πάρω;

Ατίθασος ενήλικας είπε...

apatewnes@windowslive.com

έτσι απλά και χωρίς λόγο το δικό μου, γιατί όταν κάνεις κάτι με λόγο
έχει και αντίλογο, αντίλαλο, αντίδοτο, …
και εμείς δεν θέλουμε να έχουμε τίποτα, παρά μόνο να περνάμε καλά

brainwaves είπε...

@tovene592
Γι' αυτό αφήσαμε και τα δικά μας, για όσους δυσκολεύονται να αφήσουν το δικό τους!!
Μη γκρινιάζεις λοιπόν, κάνε μας add ;-)
Το party γίνεται έτσι απλά. Χωρίς λόγο.
Τι επέτειο έχω; Του blog; Να φανταστείς, ούτε καν το είχα σκεφτεί!!
Σε περιμένουμε στο party ;-)
Για δώρα μην το συζητάς, δε χρειάζονται τέτοια πράγματα!!!

brainwaves είπε...

@απατεώνες
Σας πάμε! Μας αρέσετε πολύ!
xxx

brainwaves είπε...

@tovene592
Ξέχασα... ωραίο το νέο avatar!!!
Μεγειά!
Γιατί αλλάζετε όλοι; Βάζετε τα χειμωνιάτικά σας;

tovenito είπε...

εσύ με βρήκες πρόσφατα και δεν ξέρεις τις παλιές μου συνήθειες, όπερ σημαίνει ποστ και αλλαγή στα πάντα!

@απατεώνες, πλάκα ήταν τα περί ανταλλαγμάτων αλλά μάλλον το χιούμορ μου είναι κρυόκωλο!
αλλά τώρα που το σκέφτομαι μια εγχείρηση τζάμπα δεν θα με χάλαγε, αν και εφόσον χρειαστεί

brainwaves είπε...

...έγιναν και οι απαραίτησες προσθήκες στο post για την ικανοποίηση του φίλου μου tovene!
Εγχείρηση τζάμπα, ε;
Χειρουργός δε θα γίνω, αλλά τις υπηρεσίες μου όταν χρειάζεται τις προσφέρω και χωρίς ανταλλάγματα!
Ε, στους φίλους, εννοείται...

Ατίθασος ενήλικας είπε...

tovene592
Μα αυτός είναι ο σκοπός του πάρτι
να ενώσουμε τους κρύους κώλους μας

Δυστυχώς ο γραπτός λόγος κουκουλώνει πολλά

Χμμμ. Ίσως και ευτυχώς, τεσπα

Elementstv είπε...

elementstv@hotmail.com Θα ειμαι εκει .Να φερω και παρεα?

mahler76 είπε...

Emeis ta eipame kai apo koda. Mallon tha ta poume kai Triti. n76gman@yahoo.com

brainwaves είπε...

@elementstv
Βεβαίως να φέρεις. Όλοι είναι ευπρόσδεκτοι στο party!! Ποτά, γλυκά και φαγητά θα υπάρχουν για όλους, έχουμε φροντίσει...

@mahler76
Τέλεια... μαζευόμαστε σιγά σιγά!

panos είπε...

ρε παιδιά αυτά γίνονται weekends δουλέυουμε.....αλλά τι σας λέω αφού ακόμα δεν έχω ιντερνετ...hlios22@hotmail.com

hourglass είπε...

Για εμάς που έχουμε εφημερία την Τρίτη τι προβλέπεται? :(

brainwaves είπε...

@panos
Παναγιώτη σκεφτήκαμε την καθημερινή για να είναι τα περισσότερα παιδιά σπίτι... Έλα και κάτσε όσο μπορέσεις!

@hourglass
Για τους εφημερεύοντες προβλέπεται μαζική τηλεπαθητική αποστολή θετικής ενέργειας... Θα το αναλάβει η φύρδην-μίγδην που έχει το χάρισμα! Θα έχεις όλη μας τη συμπαράσταση!
...μα ποιο είναι αυτό το νοσοκομείο που δεν έχει internet;!

hourglass είπε...

Thanks για τη συμπαράσταση, όσο για την ερώτηση, you got mail...

aKanonisti είπε...

Ωραία ιδέααααααααα!!!!
Θα προσπαθήσω να έρθωωωωωωω!!!!

brainwaves είπε...

@hourglass
I' m gonna check ;-)

@akanonisti
Δεν έχει θα προσπαθήσεις... Η παρουσία σου είναι επιβεβλημένη!
:-))

wilma είπε...

Ήρθα να πω κι ένα γεια από εδώ διότι εξάντλησα όλα τα σχόλια στους απατεώνες και δεν είναι σωστό!. Τα φιλιά μου γιατρέ.

brainwaves είπε...

@wilma
Wilma η δίκαιη :-)
Δεν πειράζει Wilma... Δεν υπάρχουν τέτοια μεταξύ μας!
Τα φιλιά μου!!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

wilma
Προτιμούσα να εξαντλήσεις σε μένα τα φιλιά σου, παρά τα σχόλια

brainwaves είπε...

Επ... απατεώνες... μη μου τρώτε το ψωμί... :-))

Antoine είπε...

Πωπω! Υπερπαραγωγή! Σε πρόσθεσα, Brainwaves!

dr.SeenG είπε...

Γιατρέ μέσα κι εγώ. Θέλω να μιλήσουμε εκτενώς για τις νέες επιστήμες και τις εφαρμογές αυτών.
Τα σέβη μου, καλησπέρα σας και καλό μήνα!!!

brainwaves είπε...

@antoine
Έτσι, έτσι να μαζεύονται οι γιατροί... Σε περιμένουμε antoine!

@dr.seeng
Δε θα αφήσουμε επιστήμη για επιστήμη και εφαρμογή για εφαρμογή γιατρέ μου!!!

Καλό μας μήνα!!!

Ανώνυμος είπε...

οχι μονο γιατροι... η χουακινα θα μαζευτει μια φορα σε προσθεσαμε και σχεδον ολοι. εχουμε ενα μαυρο προβατο αλλα μολις το βρουμε θα το αλλαξουμε!!! τα λεμε! (",)

brainwaves είπε...

Μπράβο παιδιά της Χουακίνας ωρέ παιδία καημ... όχι όχι, αυτό είναι από αλλού...

Σε περιμένουμε με χαρά catherine. Εσένα και όλο το team!!

Τα φιλιά μου :-)

Είδωλο είπε...

E σε αυτο το παρτυ η καμερα ειναι προαιρετικη?

I was thinking sth topless doc.
;) you betcha!

Ελευθερία Αραβανή είπε...

κάτι για διάδραση είδα πάνω αριστερά...(γιατρέ μου?πολύ ψυχοδρόμιο διαβάζεις...)
σου στέλνω τα φιλιά μου και να προσέχετε στο πάρτυυυυυυ

Ελευθερία Αραβανή είπε...

αχ, ξέχασα και η φωτο στα δεξιά είναι εκεί που μετά από λίγο με βρίζατε για την παραπληροφόρηση?
μνήμες...

brainwaves είπε...

@x-oyranoy
Σε αυτό το party δεν προβλέπονται κάμερες x-oyranoy...
Έχεις μπερδέψει τα parties...
Αυτό που λες μάλλον γίνεται αλλού και από άλλους!!
Χεχε
Ευπρόσδεκτος χωρίς την κάμερά σου!!
xxx

@ελευθερία αραβανή
Ελευθερία μου... αν πατούσες επάνω στο link θα σε παρέπεμπε στο πρώτο post που έκανα όταν άνοιξα αυτό το blog... Τότε που το ψυχο-δρόμιο δεν υπήρχε ούτε στα σκαριά!! Μάλλον εσείς διαβάζατε πολύ brainwaves!!! Και χαίρομαι γι' αυτό, βεβαίως!
Η φωτογραφία είναι όντως από τους Μύλους που για να πάμε... να μη θυμάμαι τι τραβήξαμε... επειδή μας έδωσες λάθος πληροφορίες!! Αλλά συγχωρεμένη γιατί άξιζε τον κόπο!!!
Τα φιλιά μου!!!

pinelopi t. είπε...

θέλω κι εγώ partyyyy!!!
ωραία ιδέα γιατρέ!εδώ θα είμαι κι εγώ.. φαντάζομαι δηλαδή! penel0pe1984@hotmail.com

brainwaves είπε...

Γεια σου Πηνελόπη!!
Η παρουσία σου απαραίτητη!! Ποτά άφθονα, δώρα δε χρειάζονται...
Είδα το add!
Σε περιμένουμε... ;-)

Elementstv είπε...

ρε σεις ξεκινηστε το 10 το βραδυ να προλαβουμε να πουμε ενα γεια.Γραφω το πρωι...

brainwaves είπε...

Εκεί θα είμαστε elementstv...
Θα μας προλάβεις στα προεόρτια!!

Ανώνυμος είπε...

τα λέμε εκεί

brainwaves είπε...

oookkkzzz

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Λοιπόν σε έκανα Add!!!

Αν δεις κάτι με anina.. εγώ είμαι!!!


Τα λεμε μέσαααα!! σματς!

Dr_MAD είπε...

οου! πάρτυ? θα τα πούμε εκεί!

για κανε add:
loco_griego@hotmail.com

brainwaves είπε...

@άπαντες
Οι συνδιοργανωτές σας ευχαριστούμε όλους για την παρουσία σας στο party!!
xxx

mahler76 είπε...

Emeis efharistoume. Na to xanakanoume.

SDRyche είπε...

Πως πάεο το παρτάκι; Προλαβαίνω κανά λουκανικοπιτάκι;

Nikos M. είπε...

καλημέρα

συγνώμη που δεν παρεβρέθηκα - θα ήταν πραγματικά τιμή μου αλλά ήμουν εκτώς σπιτιού...

να το ξανακάνετε
και γιατί όχι κάποια στιγμή το εικονικό να γίνει πραγματικό

take care

brainwaves είπε...

@mahler76
Σίγουρα, αλλά όχι σύντομα!! Σκούπισμα μετά, σφουγγάρισμα, πλύσιμο των πιάτων και των ποτηριών... έχει κούραση... τι νομίζεις;!

@sdryche
Δε μας πρόλαβες, αλλά θα σου κρατήσω τη μερίδα του λέοντος στο επόμενο party!!! Deal?

brainwaves είπε...

@nikos m.
Δεν πειράζει Νίκο!! Στο επόμενο!
Το πραγματικό party είναι όντως πολύ καλή ιδέα. Το κακό είναι ότι πολλοί φίλοι μας είναι στην επαρχία. Ο επόμενος στόχος πάντως, είναι αυτός...
xxx

@mad
Καλώς μας βρίσκεις συνάδελφε!!!

SDRyche είπε...

Το κατάλαβα αλλά ήταν λίγο αργά. Για την επόμενη φορά έχω κλείσει ήδη τραπεζάκι! ;)

brainwaves είπε...

...έτσι έτσι!!
Σε λίγο θα πάρεις μια ιδέα από το party...
...για το καλό!