Τετάρτη, Αυγούστου 27, 2008

Βασιλιά, βασιλιά...

Chess_king_and_pawns

- Βασιλιά, βασιλιά, με τα δώδεκα σπαθιά, τι ώρα είναι;

- Τρία βήματα μπροστά...

 

Πάμε πάλι.

 

- Βασιλιά, βασιλιά, με τα δώδεκα σπαθιά, τι ώρα είναι;

- Πέντε βήματα μπροστά...

 

Μ' αρέσει.

 

- Βασιλιά, βασιλιά, με τα δώδεκα σπαθιά, τι ώρα είναι;

- Δέκα βήματα μπροστά...

- Δέκα βήματα μπροστά;

- ...

- Βασιλιά, βασιλιά;

- ...

- Βασιλιά;

 

Κάτι δεν πάει καλά... Χάλασε;

 

- Βασιλιά;

 

Κι έτσι πήγα δέκα βήματα μπροστά. Μα κάτι δε μου αρέσει εδώ. Εκτίθεμαι. Γιατί είναι έτσι τώρα; Όχι, δεν είναι έτσι όπως φανταζόμουν. Αλλιώς το είχα σκεφτεί. Με πνίγει τώρα. Θέλω βοήθεια. Όχι. Από 'σένα τη θέλω. Να πάρεις τηλέφωνο. Τώρα. Να έρθεις. Τώρα. Δεν έφτασαν ως εκεί οι φωνές μου; Πώς γίνεται να μην καταλαβαίνεις ότι σε χρειάζομαι; Τώρα. Αφού πάντα έτσι γινόταν...

Καίει το πρόσωπό μου. Και είναι υγρό το πρόσωπό μου... Μα... Κλαίω;

 

- Βασιλιά, βασιλιά, με τα δώδεκα σπαθιά, τι ώρα είναι;

- Πίσω βήματα διπλά.

57 σχόλια:

predo είπε...

Καλημέρα απο μένα!
΄Με άγγιξε πολύ αυτό που έγραψες αλλά ξέρεις κάτι? Μην περιμένεις να σε πάρει, σήκωσε το χέρι και ζήτα ότι έχεις ανάγκη! Κάποτε έμεινα και εγώ πίσω απο το εγώ μου και τελικά πόνεσα πολύ για να καταλάβω οτι πραγματικά σε μία σχέση και ιδιαίτερα σε έναν χωρισμό το Εγώ δεν χωράει!
Καλή σου μέρα και μην πές του βασιλιά να χαλαρώσει λίγο!Μπρόστα μεν αλλά σιγά - σιγά...

tovenito είπε...

να τον προστατεύεις τον βάσιλιά! άκουν τον τόβενε που είναι και μεγαλύτερός σου 4 ολόκληρους μήνες!
αν είναι να αποφύγεις το ματ, καλύτερα πίσω

brainwaves είπε...

@predo
Predo... καιρό είχα να σε δω!
Τα παιχνίδια αυτά παίζονται με δύο. Και οι κανόνες του παιχνιδιού προσυμφωνούνται. Την προσυμφωνημένη απόφαση οφείλουν οι παίχτες να εκτελούν με σεβασμό, γιατί οι ίδιοι τις έλαβαν. Για να αλλάξει κάτι χρειάζεται συναίνεση αμφότερων των δύο παιχτών. Δεν έχει τόσο να κάνει με το "εγώ". Έχει να κάνει με το σεβασμό στις αποφάσεις και στους παίχτες. Το "εγώ" είναι πολύ μικρό μπροστά σε τέτοια, μεγάλα παιχνίδια...

@tovene592
Θα συμφωνήσω. Άλλωστε κι εγώ εντόπισα την ανάγκη οπισθοχώρησης των στρατευμάτων όπως όπως :-)
Ε, τώρα που έμαθα ότι είσαι τέσσερις ολόκληρους μήνες μεγαλύτερος θα σε αντιμετωπίζω και με μεγαλύτερο σεβασμό! Έτσι πρέπει να κάνουμε για τους γέροντες :-)))

panos είπε...

Θα σου αφιερώσω αυτούς τουσ στίχους..λένε πολλά...θα καταλάβεις....
Το βράδυ θυμάμαι, που είπα φοβάμαι
μην πάθω κακό.
Μα γέλασες τότε και ρώτησες πότε
θα γίνει αυτό.

Εσένα εννοούσα, για σένα μιλούσα,
μα πως να σ' το πω,
πως μέσα μου κάτι δεν έκλεινε μάτι
εδώ και καιρό.

#ρεφρεν
Η αγάπη όταν φεύγει, στις μύτες πατάει,
και δε χαιρετάει, δε λέει ευχαριστώ
Η αγάπη όταν φεύγει, τα πάντα ξεχνάει,
αυτό με πονάει, αυτό δεν μπορώ.
#ρεφρεν

Όσοι αγαπιούνται, τις νύχτες κοιμούνται,
και βγάζουν καπνό.
Σού είπα ένα βράδυ, κι εσύ τό'χες πάρει
γι'αστείο χαζό.

Για μας σου μιλούσα, εμάς εννοούσα,
μα πως να σ' το πω,
πως μέσα μου κάτι, δεν έκλεινε μάτι
εδώ και καιρό.

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Πάει και η αύρα, και τα χαμόγελα
Πω, πω τι αλλαγές κάνεις ;
Ούτε το κλίμα δεν τις κάνει (ακόμα)
Αχ! Βασιλιά, Βασιλιά, με τα 12 σπαθιά …
Πίσω βήματα διπλά με πήγες
για να θυμηθώ

mahler76 είπε...

Eγώ σου εύχομαι να πάρει τηλέφωνο ή να σε βοηθήσει με όποιο τρόπο το χρειάζεσαι.

tovenito είπε...

έτσι. εμείς οι γέροι στο γεροκομείο και εσείς τα μικρά στο νηπιαγωγείο! :-p

sloboda είπε...

Δες αυτό που χρειάζεσαι..και ζήτησέ το!Στα χέρια μας είναι όλα και εμείς αλλάζουμε τους κανόνες του παιχνιδιού..αφού εμείς τους φτιάξαμε...
Με τις σκέψεις μου...

Nikos M. είπε...

αυτό είναι εξαιρετικό
(εκτώς του ότι αυτό το παιχνίδι το παίζαμε στη γειτονιά στο νησί σε κάτι απίστευτα σκαλιά ...περίσσευαν τα σκαλιά εκεί)
είναι τόσο συγκινητικό κείμενο και σκληρά συγκινητικό
από αυτά που θα θελα να χα γράψει εγώ (όμως τότε θα πρεπε και να το χα ζήσει...)

υπέροχο

Antoine είπε...

Δεν υπάρχουν ωραιότερες εγγραφές από αυτές που ξεχειλίζουν από συναισθήματα!

Brainwaves, μία καθηγήτρια μου είπε μία φράση την τελευταία ημέρα του σχολείου και θα με ακολουθεί σε όλη μου τη ζωή: Οι γιατροί να θυμάσαι ότι είναι και λογοτέχνες. Και συ είσαι ένας μικρός λογοτέχνης!

Χαιρετίσματα πολλά! Πολέ φορές είμαστε αναγκασμένοι να παίρνουμε αποφάσεις που πληγώνουν τον εγωισμό μας. Όμως, αυτές οι αποφάσεις είναι που μας κάνουν δυνατότερους και καλύτερους ανθρώπους.

Ατίθασος ενήλικας είπε...

καλό βράδυ με :

http://www.youtube.com/watch?v=saYdjbrMAZM&feature=rec-fresh

xaxaxa

Antoine είπε...

Και να σου αφιερώσω το Never too late των Three Days Grace που παίζει στη Χουακίνα. Είναι ανακάλυψη της Helenas. Νομίζω σου ταιριάζει αυτή τη στιγμή!

brainwaves είπε...

@panos
Σ' ευχαριστώ πολύ Πάνο. Δε θα μας πεις όμως και ποιος έχει γράψει τους στίχους;

@απατεώνες
Καλομελέτα κι έρχονται οι αλλαγές και στο κλίμα!!
Έτσι πάει, η αύρα μας εγκαταλείπει πού και πού. Και για να συνεννοούμαστε από εδώ και στο εξής θα έχουμε ημέρες αύρας και ημέρες σαύρας!!! Ε, χθες ήταν ημέρα σαύρας!!

brainwaves είπε...

@mahler76
Μπα, όχι, άστο καλύτερα. Την τελευταία φορά δε λειτούργησε πολύ καλά αυτό... Προτιμώ να με σκέφτεται.

@tovene592
Δεν υποβόσκει καμιά σπόντα για την ωριμότητά μου εδώ, σωστά; ε; Ε; :-)
Να μας φοβάσαι εμάς τους μικρούς tovenάκο... :-)

brainwaves είπε...

@sloboda
Μερικές φορές δε θέλεις να ζητήσεις αυτό που σκέφτεσαι γιατί έτσι θα υποβιβάσεις την αξία που θα είχε αν ερχόταν μόνο του. Κι εσύ το έχεις ονειρευτεί να έρχεται μόνο του...
Κρατάω όμως τις σκέψεις σου :-) Να 'σαι καλά sloboda.

@nikos m.
Νίκο... σ' ευχαριστώ :-)
Δε θέλω να σου ευχηθώ να το ζήσεις όμως... Μπορεί να είναι δυνατό, αλλά δεν είναι ξέγνοιαστο...
Και πάντα πίστευα ότι η ζωή μας είναι όμορφη όταν αναγνωρίζουμε την απλότητά της και την αφήνουμε να κυλάει ξέγνοιαστα... Εγώ, αυτό σου εύχομαι!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Σε βλέπω που χαζογελάς
wallawalla

brainwaves είπε...

@antoine
Γεια σου μικρέ συνάδελφε!
Όλοι ίσως όχι, αλλά μια καλλιτεχνική αναζήτηση (όχι λογοτεχνία απαραίτητα) έχουν οι περισσότεροι γιατροί. Στη σχολή είχα παρατηρήσει ότι πολλοί συμφοιτητές μου είχαν από καλή μέχρι πολύ καλή σχέση με τη μουσική. Και εγώ ανάμεσά τους. Είχαμε, επίσης, θεατρική ομάδα και ανεβάζαμε κάθε χρόνο παραστάσεις... Με επαγγελματία συνήθως σκηνοθέτη, οργανωμένες δουλειές :-))
Ο εγωισμός μπορεί να σε προστατέψει, μπορεί να σε απομονώσει. Υπάρχουν ισορροπίες που μπορεί κάποιος να διατηρεί! Δεν είμαι του "ναι" ή του "όχι" σε τέτοιου είδους διλήμματα...

brainwaves είπε...

@απατεώνες
Ρε 'σεις!!! Δε θα μπορούσε να είναι καλύτερος ο βραδινός χαιρετισμός!!! Άτομα, άτομα, έκλεισε!!! Άψογο...

@antoine
Ευχαριστώ για το τραγούδι. Πολύ καλή η ανακάλυψη της Helenas. Συμφωνώ, it' s never too late. Ωστόσο, δεν το θεωρώ κακό να γίνονται τα πράγματα την ώρα που θα είναι για όλους καλύτερα!! Έτσι, για να κάνουμε τη ζωή μας πιο εύκολη ;-)

brainwaves είπε...

Ααα και ξενύχτηδες οι απατεώνες!! Είστε οι άνθρωποί μου!!
Ένα υπόκωφο wallawalla το νιώθω απόψε!!! Ε, δε θα μπορούσε να είναι αλλιώς μετά από αυτό το σχόλιο!!!
Για πάμε...

Ooh to the eeh the ooh the
ahah to the ting to the tang
the wallawalla bingbang!

Το μάθαμε ή να το ξαναπώ;

toymaker είπε...

Μιλάς για μια παρτίδα σκάκι...και στο σκάκι ακόμα και τα βήματα προς τα πίσω , πηγαίνουν το παιχνίδι μπροστά... μέχρι το ΜΑΤ...
Ένας Βασιλιάς πέφτει... Ένας βασιλιάς κερδίζει...
Αλλά και πάλι... ένα παιχνίδι είναι, σαν τη ζωή και αρχίζεις πάλι από την αρχή...

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Δεν μαζευόμαστε όλοι οι νυχτερινοί ένα βράδυ για πάρτι στο msn ;
xaxaxa

brainwaves είπε...

@toymaker
Καλώς έρχεσαι toymaker.
Αν όλα τα αντιμετωπίζαμε σαν ένα παιχνίδι σκάκι και αν ήταν βέβαιο ότι όταν θέλουμε και όπως το θέλουμε θα ξεκινήσουμε μια νέα παρτίδα, ίσως να μην πονούσαμε τόσο με κάθε τέλος. Εσύ από την ως τώρα εμπειρία σου, βλέπεις ότι μπορείς να ξεκινήσεις την επόμενη παρτίδα όποτε και όπως θέλεις; Δεν πονάς στο τέλος;
ps: Δεν πιστεύω ότι πάντα ένας βασιλιάς χάνει και ένας κερδίζει. Πολλά παιχνίδια καταλήγουν ισόπαλα...
Ευχαριστώ για την αφορμή για προβληματισμό και περιμένω τις απαντήσεις σου!!
xxx

@απατεώνες
Το συζητάς;;
Εγώ δηλώνω συμμετοχή και προσκαλώ και spy, akanonisti που είναι σίγουρα στο club. Όσοι πιστοί φυσικά... προσέλθετε...!

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Ε, με αυτούς που καλείς, δεν θα είναι πάρτι, αλλά όργιο!!!
Χαχαχχαχ,

brainwaves είπε...

Τόσο το καλύτερο!!!

pinelopi t. είπε...

καλησπερα κι από μενα και καλώς σας βρίσκω.. πρώτη φορά επισκέπτομαι στο μπλογκ σου και για να σου πω την αλήθεια με εξέπληξες.. θετικά βέβαια!
Ένα κείμενο γραμμένο από αντρικό χέρι, με αντρίκια ψυχή, χωρίς να φοβάται να εκθέσει τα συναισθήματά του και χωρίς να εκτεθεί..κυρίως όμως χωρίς να γίνεται δακρύβρεχττο και μελό..δεν ξέρω αν μετράνε αλλά έχεις τα συγχαρητήριά μου..
Ως προς το περιεχόμενο.. δυστυχώς μερικά παιγνίδια παίζονται χωρίς κανόνες.. γι' αυτό και μας πονάνε περισσότερο.. δεν ξέρουμε τι να περιμένουμε, πότε κι από που.. αυτό τα κάνει βέβαια και πολύ γοητευτικά..κλείνουμε λοιπόν την παρτίδα και προχωράμε στην επόμενη..

SDRyche είπε...

Μαλλον τώρα μπορείς να καταλάβεις γιατί ένα τηλέφωνο δε μπορεί να προσφέρει και πολλά πράγματα στην εξέλιξη του παιχνιδιού. Το θέμα είναι ότι και οι κινήσεις "υποχώρησης" είναι κινήσεις εξέλιξης. Έχουν τη σημασία τους και το δικό τους νόημα. Η νίκη, η ισοπαλία ή η ήττα περνάνε στο παρασκήνιο. Αρκεί να ξέρεις ότι εσύ έκανες το παιχνίδι που ήθελες ακόμη κι όταν δε σε αφήνανε.

Εξαιρετικό και δυνατό κείμενο. Την καλησπέρα (μετά από καιρό)!

Από μικρό κι από τρελό είπε...

Αυτό που έγραψες μαζί με την απάντησή σου στον Pedro... με σκλάβωσαν.


Την καλησπέρα μου κ τα φιλιά μου!

Spy είπε...

Γιατρέ μου θέλω απλά να ξέρεις ότι σε διαβάζω κι ας μην έχω πάντα κάτι να σου γράψω.
(καμιά φορά οι λέξεις είναι επικίνδυνες...)

hourglass είπε...

Πόσο όμορφα μετουσιώθηκε ένα παιδικό παιχνίδι σε μια ενήλικη σκέψη..

Εύχομαι να βγεις πιο δυνατός μέσα από όλο αυτό :)

brainwaves είπε...

@pinelopi t.
Καλωσήρθες στην παρέα μας Πηνελόπη!
Έρχεσαι με πολύ θετική ενέργεια και ωραία λόγια. Σ' ευχαριστώ που μ' "ανεβάζεις" τόσο. Από κάτι τέτοια παίρνεις τη δύναμη που χρειάζεσαι για να συνεχίσεις να γράφεις. Θετική ανατροφοδότηση!
Συμφωνώ και με τα σχόλια ως προς το περιεχόμενο. Αυτά που δεν είναι μόνο στο δικό μας χέρι, αυτά που δεν έχουν δεδομένη την έκβασή τους, είναι όντως γοητευτικά!
Να 'σαι καλά και να μας επισκέφτεσαι!

brainwaves είπε...

@sdryche
Μετά από καιρό όντως... Φαντάζομαι ήσουν διακοπές και πέρναγες... τέλεια; :-)
Ωραία τα λες. Κρατάω ότι οι κινήσεις υποχώρησεις είναι κινήσεις εξέλιξης. Έχεις δίκαιο. Και έτσι πρέπει να τις κρατάμε στο μυαλό μας. Για να τις συνειδητοποιούμε και να τις υποστηρίζουμε.

brainwaves είπε...

@από μικρό κι από τρελό
Όχι όχι, εγώ θέλω ελεύθερα άτομα στο blog μου, όχι σκλαβωμένα!!
:-))
Σ' ευχαριστώ μικρό και τρελό!!

@spy
Μη στενοχωριέσαι κατάσκοπε. Ξέρω να εκτιμώ και τη σιωπή! Ξέρω ότι με διαβάζεις και είναι τιμή μου.
Επικίνδυνες λέξεις; Όχι... Επικίνδυνοι άνθρωποι... Κακή χρήση των λέξεων... ;-)
Εσύ, όμως, χειρίζεσαι το λόγο εξαιρετικά!

brainwaves είπε...

@hourglass
Συνάδελφε;;
Χαίρομαι που σου άρεσε ο παραλληλισμός. Ήταν απλά τόσο αυθόρμητο... Τη στιγμή κιόλας που το βίωνα θυμήθηκα αυτό το παιχνίδι...

Ατίθασος ενήλικας είπε...

Τι θα γίνει με εκείνο το πάρτι ;
Μα γιατί τα απλά που είναι και όμορφα είναι πάντα τόσο δύσκολα ;
και κυρίως τώρα που έχω και χρόνο
Γιατί ;

Ανώνυμος είπε...

Στην κοινωνία μας, επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας. Μπορεί να μην ανατροφοδοτήσατε έγκαιρα και να χάσατε το πάρτι. Τι πιο όμορφο όμως από το να εναλλάσσονται τα κλάματα και τα πάρτι τόσο γρήγορα; Καλού κακού την επόμενη φορά φέρτε εγκαίρως το ουζάκι. Και μεζέ.

brainwaves είπε...

@απατεώνες
Γιατί πρέπει να έχουν όλοι χρόνο! Μονοφαγάδες απατεώνες!!
Μη νοιάζεσαι, αργεί γιατί θα γίνει καλό...

@sakis
Γεια σου φίλε Σάκη. Ειρωνικός μας έρχεσαι ή είναι δική μου, βιαστική ιδέα;
Ευπρόσδεκτος σε κάθε περίπτωση.

neni είπε...

Όταν θα έχεις παρατήσει το τηλέφωνο και δεν θα σε νοιάζει να είσαι σίγουρος πως εκείνη την στιγμή εκείνη θα σε πάρει..
Καλώς σε βρήκα!
Ραντεβού στο χωματόδρομο!

brainwaves είπε...

Γεια σου neni.

Καλώς έρχεσαι στην παρέα μας.

Να είσαι σίγουρη ότι είμαι πολύ μακριά από την ηλικία που περίμενα πάνω από το τηλέφωνο για να χτυπήσει...

Έχω μηχανισμούς για να διαχειρίζομαι τις εξελίξεις. Με ρεαλισμό και εκλογίκευση.

Πέρασα και από το χωματόδρομο ;-)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πονάει η αγάπη, μα είναι γλυκά βασανιστικός ο πόνος της....
κι' εμείς αφού το ξέρουμε...το μάθαμε... να βασανιζόμαστε θέλουμε..
Μ' ΑΡΕΣΕΙ!!!


Γράφεις πολύ όμορφα....βασιλιά μου....σόρρυ, Γιατρέ μου....
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

brainwaves είπε...

@φύρδην-μίγδην
Πόσο δίκαιο έχεις :-)
Πονάει κι εμείς μαζοχιστικά σχεδόν επιδιώκουμε τον πόνο της...

Για τα καλά σου σχόλια, σ' ευχαριστώ :-)

Και μην ξεχνάς την πρόσκληση :-)

Φιλιά!

Elementstv είπε...

Ευτυχως στη ζωη μας δεν χρειαζεται να ρωταμε βασιλια βασιλια για να κανουμε ενα βημα μπροστα.Σε καποια ειμαστε βασιλιαδες,και σε καποια ειμαστε τα υπακουα στρατιωτακια(any allusion to sexual practices was intended)

brainwaves είπε...

@elementstv
Συμφωνώ φυσικά... Και με την ουσία και με τον υπαινιγμό σου.
Στη μεταφορά μου τον εαυτό μου ρωτάω, το βασιλιά υποεαυτό...
xxx

aKanonisti είπε...

@γεια σου ντοκ...
Θα σου έγραφα κάτι υποστηρικτικό...
κάτι γλυκό...
αλλά... με το μαύρισμα σου... τα νιάτα σου.. το μυαλό σου... και την φρεσκαδούρα σου... θα σου πω... να πεις...

-Βασιλιά βασιλιά...
αντε γαμήσου και εσύ και ο γρύλος σου...

Αντε.. γιατί..μας έχουν ξεσκίσει οι γαμω-έρωτες...και εμεις οι τοξότες είμαστε και ευαισθητοι...

brainwaves είπε...

χαχαχαχαχα
Μα έλεγα κι εγώ, δε θα έχω ακανόνιστη σ' αυτό το post;
Δε γίνεται!!!
Κάπως έτσι θα μου απαντούσε και η τοξοτίνα κολλητή μου. Μπορεί και copy - paste!!!
Και να επικεντρωθούμε στο μαύρισμα καθώς φέτος... το πετύχαμε!!!
Μα είσαι εντελώς ακανόνιστη...!
:-))

Ανώνυμος είπε...

..ε ναι..ήθελα να δω ποιος με "στολισε"στον ντοκτορ seeng...
Λοιπόν γιατρέ μου...
εγω θα έλεγα να μη σκέφτεσαι τα βήματα...
όσο δε τα σκέφτεσαι..τόσο θα προχωράς μπροστά....
:)Πάρε και ένα χαμόγελο παρόλο που μου την είπες..κακε!

brainwaves είπε...

Γλαύκα καλωσόρισες!!!

Δεν ήθελα να σε στολίσω, αλλά εκεί τα χρειαζόσουνα, παραδέξου το!! Άλλωστε αν θυμάμαι σωστά πρέπει να διαφώνησαν κι άλλοι μετά από μένα μαζί σου...

Σ' ευχαριστώ για τη συμβουλή, αν και νομίζω ότι αυτό μ' έχει φάει ως τώρα... Ο αυθορμητισμός...

Σ' ευχαριστώ όμως πάνω απ' όλα για το χαμόγελο...

Ανώνυμος είπε...

....όχι και Γλαύκα...Γλαυκη!πληζ...
τουλάχιστον δεν είσαι ψεύτικος...
κάτι είναι και αυτό!
Και εγω μιλουσα γενικά για πολλους που δεν κόβουν αποδείξεις και νομίζω οτι συμβαινει αυτο!
ίσως δε το έθεσα κομψα!
καλό σου βράδυ!
ευχαριστώ και εγω!

brainwaves είπε...

Εκ βαθέων συγγνώμη Γλαύκη!!

Οι γιατροί δεν είναι μόνο οι ιδιώτες, βιβλίο αποδείξεων έχοντες... Είναι και οι γιατροί του Ε.Σ.Υ. που δουλεύουν κάτω από τις συνθήκες που σου περιέγραψα στο blog του Dr. Seeng.

Και όπως και να 'χει, το να περάσουμε σε μια κατάσταση του να μην ισχύει το αφορολόγητο για ορισμένες κατηγορίες αφενός είναι αναχρονιστικό αφού μέχρι τώρα ισχύει και μας πηγαίνει και πολλά βήματα πίσω, αλλά και δεξιόστροφα πίσω... Αφετέρου δημιουργεί ανισότητες να υπάρχουν διαφορετικές αντιμετωπίσεις σε διαφορετικά επαγγέλματα.

Ας ανεβάσουν τους μισθούς, ας δημιουργήσουν θέσεις εργασίας, ας πολεμήσουν μετά από όλα αυτά τη φοροδιαφυγή με αποτελεσματικό τρόπο και έπειτα..... ε, έπειτα ξυπνήσαμε...

Ανώνυμος είπε...

οκ..το λύσαμε...δεν μου αρεσει να ειμαι απόλυτη το σιχαίνομαι,θέλω να ακούω απόψεις ...
όλα καλά λοιπόν...
καλο σου βραδυ!

brainwaves είπε...

Καλό σου βράδυ Γλαύκη!!
Πάρε και το δικό μου χαμόγελο :-)

HaLiaS είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
HaLiaS είπε...

Ένα παιχνίδι έγιναν όλα...(;)
Ανταγωνισμός για το ποιος θα προλάβει να κάνει το πρώτο βήμα, την σωστή κίνηση στην κατάλληλη στιγμή.
Μια ζωή με νικητές και ηττημένους, σε έναν συνεχόμενο αγώνα για να πετύχουμε τί αλήθεια;
Είναι μικρή η ζωή για να την κάνουμε θλιβερή.
Στο ανελέητο κυνηγητό της απόλυτης ευτυχίας ξεχνάμε να ζούμε, να χαμογελάμε, να βλέπουμε τι συμβαίνει γύρω μας.
Αν καταργούσαμε την όπισθεν ίσως να μην συζητούσαμε ποτέ για το πως θα πάμε στο επόμενο βήμα.

Σαλονικιότικους φιλικούς χαιρετισμούς.
Καλώς σας συνάντησα.
καλή συνέχεια στην θετική ανατροφοδότηση.

brainwaves είπε...

Πάντως οι στιγμές που έγιναν αφορμή για αυτή την ανάρτηση δεν είχαν να κάνουν με ανταγωνισμό, αλλά με εσωτερική ανάγκη.

Μάλλον όχι. Με εσωτερική αδυναμία είχαν να κάνουν. Αδυναμία να δεχτώ τη στιγμή που ζούσα. Στιγμή που σηματοδοτούσε αλλαγή. Κι εκεί ανακύπτει η ανάγκη της από μηχανής σωτηρίας. Που όμως δεν έρχεται... φυσικά... από μόνη της...

Κι εσύ δεν τη φέρνεις όχι απαραίτητα από ανταγωνισμό... όχι... Κυρίως από συλλογισμό και ορθή διαχείριση του συναισθήματος... Της συνιστώσας των συναισθημάτων...

Χαίρομαι που σας βρίσκω.
Που με βρίσκετε...
Περιμένω τις θετικές ανατροφοδοτήσεις σας!

HaLiaS είπε...

Τίποτα δεν είναι εύκολο... ούτε να παραδέχομαστε τις αδυναμίες μας, ουτε να διαχειριζόμαστε σωστά τα συναισθήματα μας, ούτε να προχωράμε μπροστά.
Αλλά δεν είμαστε άνθρωποι για τα εύκολα.
Γι αυτό και όταν στο τέλος της ημέρας κάνουμε τον απολογισμό πρέπει τουλάχιστον να ξέρουμε πως δεν προδώσαμε τα πιστέυω μας, τα ιδανικά μας, τους ανθρώπους, τον εαυτό μας

Εξομολογήσεις ενός ανήσυχου μυαλού είπε...

Και άμεσες απαντήσεις...χμ.Μου αρέσει! :D

Κάπου πιο πριν έγραψες and i quote :
'Βρέχει; Τέλεια! Ευκαιρία για να κάτσω μέσα, να φωνάξω και την κατάλληλη παρέα, να νοικιάσουμε dvd, να πάρουμε και μια πίτσα και να αράξουμε... Ιδανικά αγκαλιά!!! Αν δεν υπάρχει τόσο κατάλληλη παρέα, κατάχαμα!!! "

Την παρέα την ρώτησες αγαπητέ αν θέλει να βραχεί μέχρι να έρθει στο σπίτι σου για να απολαύσετε όλοι μαζί (μισοκρυωμένοι οι υπόλοιποι) μία ταινία?!

Όσο για την υπεραισιοδοξία και τα σχετικά περί της απόλαυσης...είναι ωραία να τα γράφεις, αλλά άλλη χάρη έχουν όταν τα νιώθεις εν κινήσει. Δεν ξέρω από ποιο στρουμφοχωριό κατέβηκες και τι σας ρίχνουν (κρυφά) στην χαρουμενοστρουμφόπιτα ,αλλά εντώ στο Ελλάντα ,this last year. Και εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι :
Η υπεραισιοδοξία σε κάνει να τρέφεις αυταπάτες και πιστεύεις ότι όλα θα έρθουν από μόνα τους,ευλογημένα από το ραβδάκι της καλής νεραϊδονονάς. Αγαπητέ φίλε brainwave ,καρκινοβατείς στα όρια της χαζοχαριτωμενιάς ...και όταν πέσεις από τη συννεφούπολη των Αρκουδακίων της Αγάπης ,τα μεταξένιο ωσάν Softex κωλ#%άκι σου θα υποστεί πολλαπλά καταγματάκια ...τόσο δα μικρά!

Επίσης ,όταν απαντάς (όπως διάβασα και σε άλλα topic ) η γλώσσα γραφής σου είναι ξύλινη και σχεδόν ορολογική! Δεν ξέρω,κάτι της λείπει. Ζωντάνια ίσως. Οι απαντήσεις φαίνονται προκατασκευασμένα στιχάκια σε κάποιο λεξικό απαντήσεων...οι πολυσύλλαβες δηλαδή.

Δεν ξέρω..συζητάμε ή αναλύουμε δοκίμια?! :P


Υγ. 1: Δεν είμαι αυστηρός ...απλά περίεργος. Να μου συγχωρεθεί το "χώσιμο" από το καλημέρα σας! ;)

Υγ. 2:Δεν σου λείπει το καλοκαίρι??? ..πφφ.Ξενέρωτε!Αν και,από ότι θυμάμαι..καλά δεν περάσαμε?! Ε?

Υγ. 3:I see ur κρέπα "λευκή σοκολάτα - μπισκότο - φράουλα" and i raise u a κρέμα ζαχαροπλαστικής!

Υγ. 4: Ξενυχτάμε αντί να διαβάζουμε?! Δεν παίρνεις παράδειγμα εμένα το διαβαστερό παιδί? (Μετακινούμαι με ελαφρά και γρήγορα πηδηματάκια πιο ΄κει προτού με χτυπήσουν οι σοβάδες από το ταβάνι! :P)

brainwaves είπε...

@halias

Με μεγάλη καθυστέρηση απαντώ και απολογούμαι, καθώς δεν τα είχα δει...

Ταυτίζομαι για άλλη μια φορά μαζί σου. Ειδικά στο σημείο που λες "δεν είμαστε άνθρωποι για τα εύκολα".

Πολλές φορές έχω κάνει αυτή τη σκέψη για τον εαυτό μου!

Συμπέρασμα: Μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι!!

brainwaves είπε...

@εξομολόγηση ενός ανήσυχου μυαλού

Τελικά δεν το γλίτωσα το σχόλιο με τις λεκτικές σου "γροθιές" που μου είχες υποσχεθεί...

Απλά το είχες αναρτήσει σε άλλο σημείο και όχι εκεί που το περίμενες!!

Κατηγορίες και ενστάσεις καλοδεχούμενες! Εκτός από μία... Για το λόγο μου. Ξύλινος και προκατασκευασμένος; Εγώ θα τον έλεγα αυθόρμητο και ειλικρινή.

Μου κάνει εντύπωση που το λες εσύ που με ξέρεις και στο "έξω από 'δω" (που λέει και ο συνταξιδιώτης halias). Εντάξει, ίσως έβγαλες γρήγορα συμπεράσματα, μιας και δεν έχεις δει πολλά από την πέννα μου ακόμη.

Τώρα, μπορεί να είναι ξύλινος με τα δεδομένα των δικών σου προσλαμβανουσών... Εκεί αλλάζει...

Ένα ερέθισμα εκλαμβάνεται διαφορετικά από τον κάθε δέκτη.

Ε, τώρα για τη βροχή... Δε ζήτησα από την παρέα να βραχεί οπωσδήποτε! Αν δε θέλει δηλαδή... Ας πάρει ομπρέλα... Ή ταξί... Ή αυτοκίνητο... Ή εμένα τηλέφωνο να πάω να την πάρω...

Να σου θυμίσω την επιθυμία της Βάσως προχθές στη συναυλία, όταν άρχισε να ψιχαλίζει; "Μακάρι να βρέξει να γίνουμε μούσκεμα... ρομαντικό!!"

Συμπέρασμα: Γούστα είναι αυτά!!!

Χώσιμο συγχωρεμένο!! Ζωή σε λόγου μας!

Το καλοκαίρι πέρασα πολύ ωραία. Πάρα πολύ ωραία. Αλλά όχι, δε μου λείπει... Με γέμισε και τώρα απολαμβάνω άλλα ωραία πράγματα... Και αναμένω ακόμη πιο ωραία...

Γιατί στο δικό μου στρουμφοχωριό έτσι είμαστε... Περνάμε ωραία και κάθε αύριο περνάμε καλύτερα!!

Ευπρόσδεκτος στην παρέα μας μικρέ αντιρρησία!!